Alla inlägg under oktober 2008

Av Anonym - 26 oktober 2008 12:14

Jag SKA bli spyfri

Jag SKA bli smal


Idag till frukost blev det två tuggor av en macka. Vet inte hur mycket lite blir, vi räknar 40 kalorier.

Jag skulle ut och jogga idag, men det är typ storm ute. Det blåser och regnar, så mest känner jag för att krypa ner under duntäcket och kolla på en film. Nu när det är lov också kommer jag få massa tid att träna på. Ska försöka passa på när mina föräldrar är iväg för då ser de inte om jag är ute och joggar så kan jag göra det igen samma dag eller nått utan att de inte dampar, men främst för att de inte ska misstänka nått.

Av Anonym - 23 oktober 2008 21:07

Trött på allt

Trött på livet

Trött på alla människor

Trött på alla måsten

Trött på all mat

Trött på alla spyor

Trött på alla tårar

Trött på alla tankar

Trött på skolan

Trött på kommentarer

Trött på världen

Trött på mig själv

Av Anonym - 23 oktober 2008 19:12

Kom igen... det borde jag säga till mig själv.


Jag måste försöka.


Det enda jag gör nu är att äta spy. äta-spy.äta-spy, utan undantag.

Och jag är rädd, på lördag måste jag äta och har inte tillgång till att spy.

Panik.

Av Anonym - 22 oktober 2008 22:17

Jag HATAR mig själv, jag verkligen rå hatar mig shjälv.

Jag vill inte leva, det känns inte värt att göra det.

Allt går bara piss hela hela tiden.

Jag klarar aldrig av någonting, alltid sabbar jag det för mig.

Fär jag är tjcok fet ful och äcklig.

Jag är född för att misslyckas med allt.

Jag är så trött på mig själv.

Aldrig att jag skulle kunna vara lite, lite bättre än alla andra på något.

Nej jag är sämst, på allt, verkligen allt

Inte ens pyttelite bättre har jag någonsin varti än alla andra. ALDRIG. och förmodligen kommer det inte hända iheller.


Vissa männsikor glider bara genom livet på ett banaskal och får allt serverat på ett silverfat.

Jag är verkligen inte den, aldrig att jag har varit lite lite bättre på något än de andra,  aldrig att jag klarar något, att jag alltid misslyckas. Att jag är född till ett helvetesbarn. Att jag borde dö, för jag förstör ända allt för mig själv och andra. Att aldrig haft en riktigt bästa vän, att alla ska svika mig hela tiden. Att jag är så otroligt ful äcklig och tjock. Att jag varit depprimerad sen början av tonåren och det kommer aldrig att ändras. Aldrig skulle det hända något litet litet positivt för mig. ALDRIG. Alltid är det bara en jävla massa motgångar hur jävla mycket jag än kämpar, och jag är trött på det, Verkligen as less på det och jag orkar inte mer. Jag vill DÖ NU.


(jag behövde skriva av mig)

Ont

Av Anonym - 22 oktober 2008 13:47

Ont i huvudet har jag. Massor.

Men det blir träning ikväll iallafall.

Jag är fet.

Och jag längtar till lovet.

Av Anonym - 21 oktober 2008 19:55

Har hittat en underbar sida med underbara kläder. Älskar stilen.

Hittat och hittat, haha klickat mig in på den för en gångs skull och deras kläder är lovely, gå in och ta en titt :)


www.chicy.se

Av Anonym - 21 oktober 2008 19:51

Det blir inte så många inlägg nuförtiden märker jag.

Kanske beror det på att jag sover väldigt dåligt nu.

Vänder och vrider på mig varannan minut känns det som

och vaknar hela tiden och kollar på klockan.

Vänder mig och försöker somna om.

Det är typ omöjligt att sova bra.

Tänk att få sova en hel natt utan att vakna en enda gång. Det var sjukt länge sedan jag gjorde det, men det har blivit värre nu på senare tid med sömnen. Hoppas det går över.


Något som inte går över är ängesten. Varje dag, verkligen varje dag får jag ångets över maten. Jag känner hur hela kroppen växer. Spyr gör jag också fortfarande utan att jag hetsäter. Bara för att få bort ångesten.


Hoppas ni har det bättre !!

Ovido - Quiz & Flashcards