Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Anonym - 30 oktober 2008 22:26

Idag är det höstväder, eller kanske lite vinter.

Vi har haft 4 grader nu på eftermiddagen.

Ruskigt kallt. Och jag fryser alltid.

Hur ska jag klara mig i den riktiga vintern?

Typ massa massa lager kläder, så ska det nog ordna sig.


Mamma sa att hon tycker jag blivit smal, för så som mina byxor sitter nu satt de inte innan. Noway att jag har gått ner, jag är fet fet fet och komemr stanna där tills jag dör.

Eller kanske jag har gått ner, nej, nu har jag kommit till den punkten igen att jag inte vågar väga mig igen.

Kanske när jag ser att jag gått ner i vikt, kanske då väger jag mig.

Av Anonym - 30 oktober 2008 18:26

Idag har jag spytt igen. Fast det var så lite, men det räknas ändå.

slå slå slå slå

Det har blivit 3 skorpor 111 kalorier och en liten bit lasagne 200 kalroier, det var den jag ville få upp igen.

jaja imorgon få jag försöka igen, det ser lovande ut för kommer jag bara undan middagen är risken mindre.

Idag har det även blivit 1 timmes promenad och nu ska jag till stallet och träna.

Ovido - Quiz & Flashcards