Alla inlägg under juli 2009

Av Anonym - 29 juli 2009 14:41

Nej jag har inte försvunnit någonstans.

Och inget att blivit bättre.

Alltså är allt som vanligt.


Aptiten är fortfarande absolut inte på topp.

och jag känner mig extrem fet.


Igår blev det fyra jordgubbar till frukost, och ägg och knäckebröd till lunch, för att jag skulle göra något viktigt som krväer koncentration. Middag blev det inte.


Idag kommer det landa på 300 kalorier. Varken mer eller mindre.

Av Anonym - 21 juli 2009 20:31

Idag har jag ätit knäckebörd och ett ägg.

Mer än så blir det inte.

Tillbaka på rätta spåret igen.


Men min aptit är i botten.

Är livet skit är den inte på topp precis.

Och mina föräldrar ser att jag inte äter.

Men jag orkar faktiskt inte bry mig ett dugg.


Nu ska jag försöka fortsätta att leva vidare.

Av Anonym - 19 juli 2009 20:24

Idag har jag en riktigt äckelkänsla inom mig.

Av Anonym - 17 juli 2009 19:17

Ahh vågade inte väga mig i morse, fegade ur totalt.

Måste göra det imorgon oavsett.

Måste ha kontrollen.

Annars kanske jag tapapr den.


Kanske tar jag minipausen längre.

Som några kanske vet är det Falsterbo horse show denna veckan.

Och jag har varit där endel och kollat.

Alla äter hela tiden. Verkligen hela tiden.

Stället är proppat med mat, godis och drycker.

Och även fast jag äter minst av alla jag umgås med, känns det för mycket,


Kanske ska jag ta pausen denna veckan ut. Eller ja paus och paus, Vissa saker går bara inte ner och jag ahr konstiga tankar att jag kan inte äta upp allt utan måste lämna en del kvar för då blir ångesten inte alls lika stor. För då åt jag inte upp hela. Cp iallafall.


Men efter denna veckan kör jag igång stenhårt igen, verkligen stenhårt, och siktar mot mitt mål. Vill inte säga avd jag väger, men nästa mål är 57 kilo. Väger inte över mycket till målet, och jag komemr säga till när jag är där. Förhoppningsvis blir det, eller ja, det BLIR innan juli månad är slut.

Av Anonym - 16 juli 2009 19:29

Det ända jag kan tänka på nu är vad vågen komemr visa imorgon.

Och typ dö nervös, tänk så har jag gått upp igen?

Då kan jag verkligen skjuta mig själv.


Hoppas hoppas hoppas.


Av Anonym - 16 juli 2009 10:28

Jag visste det, jag visste det och jag visste det.

Idag hade jag gått upp i vikt. 0,3 kilo. Helvete.

Skäms något fruktansvärt.


Shit hur kunde jag. Plus att nu har jag typ vaktning när jag äter.

Kom iallafall undan frukosten i morse. Lunchen och middagen får jag helt enkelt försöka komma undan med att äta så lite som möjligt.


För jag tänker inte ge upp över huvud taget.

Tills imorgon SKA jag har gått ner iallafall de 3 hektona jag gick upp idag.

Annars kan jag lika bra skjuta mig själv.


Av Anonym - 15 juli 2009 19:35

Har varit ute hela dagen idag.

Dock inte gjort så mkt fysiskt.


Är fortfarande sjukt glad att jag inte gick upp ngt.

Men kanske kommer det imorgon, hoppas inte :(


Nu börjar mina föräldrar bråka om att jag måste äta igen.

Kom dock undan middagen idag, har ätit en bulle med ost under bevakning, mindre kul. Men jag ska göra allt jag kan för att komma undan så mycket mat som möjligt. För jag ska fortsätta att gå ner i vikt. Jag ska jag ska jag ska. Nu har jag ändå gått ner 2,5 kilo på en vecka. Och så ska det fortsätta, om så inte är möjligt, så iallafall tätt därefter.

Av Anonym - 15 juli 2009 08:56

Tro det eller ej.

Vågen visade minus 0,2 kilo idag.

Fråga mig inte hur det gick till.

Trodde verkligen att jag skulle gå upp i vikt.


Ovido - Quiz & Flashcards