Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Anonym - 3 oktober 2008 21:39

Kvällen


Åt - spydde - laxeringstabletter-träna, träna, träna


Uppdaterar mer imorgon.

Av Anonym - 3 oktober 2008 19:57

Otroligt vacker! fin kropp dessutom.

Av Anonym - 3 oktober 2008 19:45

Imorgon är den kanelbullens dag.

Nej nej nej ingen kanelbulle för mig.


Tänk så mycket som förändrats.

Sådana dagar som kanelbullens dag då man åt kanelbulle.

Fettisdagen då man åt en semla.

Hur glad jag blev när mamma och pappa hade gräddat pannkakor till mig när jag kom hem från skolan.

När jag valde pasta till varenda måltid vi åt.

När jag kunde äta frukostbullarna som var alldeles ljumna  när pappa hade varit uppe i affären tidigt och köpt dom.

När jag älskade att gå ut och äta på restaurang.

När jag va iväg med mamma och pappa och fikade på nått trevligt fik eller med någon kompis.

När jag fick välja vad vi skulle äta och ha för tårta på min födelsedag.


Nu äter jag inte kanelbullar, mindre skulle jag stoppa i mig en semla med massa grädde.( min f.d favorit bakelse)

Pannkakor försöker jag undvika, innehåller massa kalorier.

Unviker pasta, ha bett pappa att inte köpa frukostbullar.

Ogillar att gå på restaurang, alla tittar på en när man äter sig fet, plus att ute är maten alltid lagad med extra fet grädde för smakens skull.

Jag fikar inte ofta längre, isåfall en kaffe, men aldrgi att jag skulle välja en bulle eller kaka.


Såhär tänker jag.

Inte heller längtar jag till min födelsedag då det komerm se konstigt ut när jag inte äter tårta.

Av Anonym - 3 oktober 2008 19:02

Dagens vikt: 59,7


Dagens motion: ridning 300 kalorier


Dagens mat:

Frukost: En kopp te, bröd 100 kalorier

Lunch: Bröd 150 kalorier

Middag: Inget

Övrigt: 2 skorpor 74 kalorier


Totalt: 324 kalorier


Som sag, massa bröd.

Av Anonym - 3 oktober 2008 18:29

Och så var det äntligen fredag igen. riktigt skönt.


Idag vägde jag 59,7 igen. Alltid samma nummer. Jaja, har hela helgen på mig att gå ner 0,2 kg, Ganska trovärdigt att jag gör det, för 0,2 är ingenting.


Fast jag har inte ätit speciellt bra idag, massa bröd, vaknade så hade pappa köpt en jättegott nybakat börd, ett dinkelbröd med frön, lunchen i skolan va soppa, tomatsoppa, som innehåller få kalorier men jag litar inte på skolans tomatsoppa, tänk så har de massa grädde och smör och sånt i, så jag klarade inte av att äta den så jag åt en brödskiva istället.( jag hade ju inte behövt att äta något, men då komemr alla undra), svaga jävel.


Bröd är gott, men onyttigt, eller ja innehåller mycket kalorier iallafall.


I helgen måste jag försöka motionera mer.

Ovido - Quiz & Flashcards