Alla inlägg under mars 2008

Av Anonym - 31 mars 2008 21:21

Utan te hade jag inte klarat mig, man blir mätt av att dricka en kopp, slipper frysa( jag vet att det är bra att frysa för att man förbränner, men jag HATAR att frysa) och så är det otroligt gott :)


Idag har jag ätit too much, allt jag äter är nu för mycket, har verkligen äcklat mig över mycket endel dagar och ätit ihäl mig, vikten är alltså inte där jag var innan, dödödödö, så nu blir det sär mycket motion, good luck, och så lite mat som möjligt,


  • Har iaf haft idrott i skolan, hoppas 200 kalorier iallafall
  • Cyklat fram och tillbaka till stallet 100-200
  • Ridit, mockat 500 kalorier

Försökt hoppa som en galning för att bränna kalorier när inte mian föräldrar var hemma, för annars hör man genom hela huset när jag hoppar så det går inte när de är hemma.


Nu ska jag snart sova och hoppas på en ännu bättre och smalare dag,

Av Anonym - 31 mars 2008 18:39

Då gick jag i skolan idag, och nu är det långt tills nästa ledighet vilket är bra, fär när jag går i skolan äter kjag alltid mindre. För när jag blir sugen på nått hemma, går jag och tar (fetto).

Men i skolan kan man inte det, vilket gör att alla hungerkänslor och sockersuget försvinner nät jag kommer hem från skolan och sen äter jag inte hemma för jag "Åt" ju i skolan.


Köpte en ny stegräknare idag:)

Med kaloriförbrukning och allt. Thin- here i come


Fick även mina böcker jag beställt, då fann ingen nåd, jätten i spegeln och varje dag har vi en litet tävling.


Av Anonym - 30 mars 2008 14:29

Varje steg jag tar, går jag mot ett smalare liv.


Food is evil

Exercise is heaven

Av Anonym - 28 mars 2008 20:23

Har läst lite olika bloggar nu, en massa olika, som handlar om olika saker.


Men en sak har jag kommit fram till. Livet handlar bara om mat mat mat och lite till mat. som typ:


  • "va och fika idag med en kompis, min muffins va jätte god"
  • " nu ska jag åka och handla mat"
  • "Åt på mcdonalds på lunchen"
  • "här är ett recpet på jätte god kladdkaka"
  • "bortbjuden i helgen med massa god mat"

Mat mat mat ????    shit, äcklig mat,

Av Anonym - 28 mars 2008 20:21

Fett är över äckligt, det är bara till att inse.


Fett ska inte få pryda min kropp så länge till !!

Av Anonym - 27 mars 2008 22:42

Fredag imorgon och jag längtar, fast till vad`?

jag vet inte, en ny dag kanske

en ny dag att försöka äta så lite och träna så mycket.

Förhoppningen att gå ner i vikt,

bättre ner än upp

bättre stå stilla än upp

bättre ner än stå stilla

Av Anonym - 27 mars 2008 17:33

Jag måste lära mig en sak.

Det ända jag kan är allt eller inget.

Lagom finns inte i mitt huvud.

Tar jag till exempel ett äpple.

Då blir det ett till.

Varför?

Av Anonym - 27 mars 2008 14:09

Träning ikväll och jag längtar.


Vikten vågar jag inte skriva, mer än att jag har gått upp för piss påsken. jaja fast egentligen har jag inget att skylla på än mig själv, det är ju jag som stoppar mat i munnen tuggar den och sväljer, det är därför jag ser ut som jag gör.

Ovido - Quiz & Flashcards