Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Att förfrysa

Av Anonym - 26 december 2010 20:36

Sitter under duntäcket i soffan med tre lager tröjor, hjälper det?

Nej nej jag fryser ändå.

Jag fryser verkligen alltid, och när jag fryser hamnar jag i typ fryskoma.

Kan lixom inte koncentrera mig på något annat än att jag fryser, jag kan inte ha kul eller något för det tar så mycket att frysa.

Jag tycker man vid dethär laget 2010 snart 11 skulle ha kläder sim man kan ställa in värmen på, det hade varit sjukt nice.


Så om jag fryser inne vad gör man då inte ute?

Vi gick ut igår på juldagen, galet mycket folk på klubbarna.

Smart som man är går man ut i tunna tunna strumpbyxor, klackar, utan varken mössa eller halsduk.



Hoppas att ni har haft en bra jul. Jag spydde inte denna julen iallafall. Förra året smög jag upp på toaletten och stoppade fingrarna i halsen efter julbordet. Jag höll mig iår trots att jag tyckte och kände att jag åt förmycket, trots att jag knappt äter hälften än vad de andra gör.

Men jag tränade 3 dagar förra veckan på gymmet och denna veckan blir det 4 dagar. Efter det åker man iväg på skidresa. Kaloriförbränning, jadå.


det jobbigaste denna julen tyckte jag nog va att man vill ändå att det ska vara trevligt, man sitter där och känner att man ahr för mycket i magen. Man vill bara få bort det därifrn så snabbt som möjligt. Sitter med ångesten och kämpar så att paniken inte bryter ut. Det är ändå jul och vill inte orsaka bråk. Ibland lyckas det och ibland tar ångesten över och man vräker ur sig något bara för att man mår dåligt rent psykiskt,


  

 
 
Ingen bild

Coffe

30 december 2010 16:54

Stackarn ;(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 1 oktober 2011 20:46

Känslan när man inte tror det kan bli värre och när det ändå blir det.   Den känslan är en vanligt återkommande känsla nuförtiden. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag orkar inte med all skit världen ger mig. Jag funderar om det står i min p...

Av Anonym - 23 september 2011 22:12

Samma visa åter igen, dessa jävla bakslag. Jag vill verkligen inte mer. Trots att jag har varit nere i den djupaste svacka under så många år försöker jag. Men hur lätt är det när man gång på gång på gång för dessa bakslag. vad har jag gjort f...

Hat

Av Anonym - 15 september 2011 12:51

Haha jag fick en kommentar från en som undrade om jag verkligen ville leva. Klart som fan jag inte vill, känner hur din IQ flödar.   Hur många gånger har jag inte sagt att jag hatar denna världen? Jag måste vara född på fel jävla planet, för jag ...

Av Anonym - 20 augusti 2011 15:50

Att det kan göra så obeskrivligt ont att mista någon man älskar så fruktansvärt mycket. I love you more than words can describe <3 ...

Av Anonym - 19 augusti 2011 23:00

Ibland undrar jag. Ibland undrar jag om livet är värt detta. Ibland undrar jag om livet är värt att leva med alla dessa bakslag. Ibland undrar jag om livet ska vara såhär svårt att leva.   Är det värt det med all skit man får tillbaka. Id...

Ovido - Quiz & Flashcards