Alla inlägg under december 2010

Av Anonym - 26 december 2010 20:36

Sitter under duntäcket i soffan med tre lager tröjor, hjälper det?

Nej nej jag fryser ändå.

Jag fryser verkligen alltid, och när jag fryser hamnar jag i typ fryskoma.

Kan lixom inte koncentrera mig på något annat än att jag fryser, jag kan inte ha kul eller något för det tar så mycket att frysa.

Jag tycker man vid dethär laget 2010 snart 11 skulle ha kläder sim man kan ställa in värmen på, det hade varit sjukt nice.


Så om jag fryser inne vad gör man då inte ute?

Vi gick ut igår på juldagen, galet mycket folk på klubbarna.

Smart som man är går man ut i tunna tunna strumpbyxor, klackar, utan varken mössa eller halsduk.



Hoppas att ni har haft en bra jul. Jag spydde inte denna julen iallafall. Förra året smög jag upp på toaletten och stoppade fingrarna i halsen efter julbordet. Jag höll mig iår trots att jag tyckte och kände att jag åt förmycket, trots att jag knappt äter hälften än vad de andra gör.

Men jag tränade 3 dagar förra veckan på gymmet och denna veckan blir det 4 dagar. Efter det åker man iväg på skidresa. Kaloriförbränning, jadå.


det jobbigaste denna julen tyckte jag nog va att man vill ändå att det ska vara trevligt, man sitter där och känner att man ahr för mycket i magen. Man vill bara få bort det därifrn så snabbt som möjligt. Sitter med ångesten och kämpar så att paniken inte bryter ut. Det är ändå jul och vill inte orsaka bråk. Ibland lyckas det och ibland tar ångesten över och man vräker ur sig något bara för att man mår dåligt rent psykiskt,


  

Av Anonym - 23 december 2010 16:06

Imorgon är det julafton och jag har noll julstämning.


Noll allting.

Hoppas livet vänder snart, men just nu känner jag inte glädje för något alls.

Varken att det är jul och nyår, att jag ska ut och resa eller om jag ska göra något.

Allt känns bara så surt och jobbigt just nu och jag orkar verkligen inte ta tag i allt själv. Jag gör verkligen inte det.

Av Anonym - 21 december 2010 12:49

Haha asså herregud.


Jag vet inte vad jag skrev om min vikt sist, var glad en dag gör att jag hade kommit ner till ett nytt vikttal, nästa dag gick jag upp igen tills den vikten jag stog stilla på i flera dagar. Jag har stått stilla på den vikten en vecka nu. Jag fattar inte alls, hur hur hur?

Jag har supit, flera drinkar och de säger att alkohol är som rinnande fett.

Jag har pregat i mig alldeles för mycket mat i helgen.

Jag har gått dagar utan mat och tränat som en dåre.

Men vad jag än gör av ovanstående alternativ är har vikten  varit den samma i en vecka, om inte mer?

Helt fucking stilla, inte ett gram upp och inte ett gram ner.

Har vägt andra saker för att se så att inte vågen hade fått sig en törn, men icke.


Vad vad vad händer egentligen med min cpcppc kropp?

Av Anonym - 18 december 2010 16:42

Nej, jag gick inte upp 100 kilo tills idag.

Men det känns faktiskt som det.

Hemsk känsla.


För övrigt har vi snöstorm, riktig snöstorm.

Vi som knappt brukar ha snö?

Så det finns inte så mycket att göra just nu, men det kan vara ganska skönt med en lugnt helg lite då och då. För 2011 blir det full rulle.

Av Anonym - 18 december 2010 00:02

Äckliga äckliga äckliga mig.


Jag kommer att gå upp 100 kilo tills imorgon och jag hatar mig själv.

Fetto äckliga strandade fetaste groteskaste mest fruktansvärda mig..

Av Anonym - 17 december 2010 15:38

Fredag och idag är jag ledig. Riktigt skönt.

Hade nog rasat ihop om jag skulle jobba idag också.

Tränade som vanligt efter jobbet igår, tänkte strunta i det,

eftersom jag gick som en zombie hela dagen igår.

Men sendan flög fan i mig och jag knatade upp till gymmet.

Ma går ju trots allt inte ner av att sitta på ändan hela dagarna.


Testade löpbandet igen efter en viss tids uppehåll från den.

Har typ pajjat mina ben så kan inte riktigt träna så hårt som jag skulle vilja.

Kan ju dock göra annat som typ crosstrainern, styrketräning

(muskler bränner ju fler kalorier vid vila om man bygger upp dem)

Dock vill jag inte ha speciellt mycket muskler, bara så att jag bränner mer fett så jag bli smalare någongång.


Vägde mig as usual i morse, hade gått ner till det nya vikttalet =D

Happyface.

Ho   ppas innerligt att det håller i sig tills imorgon, man vet ju aldrig med kroppen. Har ju som sagt gått lite trögt med viknedgång några dagar nu. Den strejkar för fullt. Men jag ger mig fan inte, nej nej och absolut nej.



Av Anonym - 16 december 2010 12:16

Haha ja, ibland går det bara att skratta.

Eller nästan, sitter fortfarande med krossat hjärta.


Det jag syftar på med skartt är vågen.

Den har stått helt stilla i 3 dagar nu, 3 hela dagar.

Det är så sjukt, inte ett gram varken sig upp eller ner?

Hur normalt är det, man pendlar ju alltid lite med vätska och så.


Men icke att siffran rört sig, fast jag tränar och ätit en tallrik yoghurt om dagen. Fast igår åt jag frukost också, pluspoäng eller minuspoäng?

Det beror på vem man frgar, men ända rör sig inte vågen.


Fast jag känner att kroppen inte orkar längre, inte med jobbet och träningen och knappt någon mat. Fast jag ger mig som sagt inte. Innan jag sticker, ja jag ska sticka iväg ett tag, då  ska jag ha gått ner 13 kilo totalt. Nu har jag gått ner cirka 8 kilo på ungefär 2 månader, 2 och en halv månad kanske.



Av Anonym - 15 december 2010 12:51

Ja, min kropp är som sagt minst underlig.

Jag åt knappt igår heller, det blev ett ägg och en halv fiskbit.

Jag tränade på kvällen i en timme.

Jag höll till och med på att spy, för jag var egentligen så trött och orkeslös.

Men jag fortsatte att träna.


Tror ni jag gick ner i vikt idag?

NEJ NEJ NEJ

Jag ligger kvar på samma som igår.

Egentligen borde jag väll lägga i en till växel.

Jag ska bara orka.

Jag är så nere nu att jag inte orkar, maten bli ändå mindre nu för jag har ingen aptit. Träna gör jag för att jag m åste för att jag är extrem fet.

Ovido - Quiz & Flashcards