Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Anonym - 7 oktober 2008 21:28

Dagens vikt: -


Dagens motion: Inte mycket, promenad 15 min, stallet


Dagens mat:

Frukost: En halv kopp te 1 kalori

Lunch: 1 dl ärtor 32 kalorier

Middag: Inget

Övrigt: Fanta free, frukt och nötblandning 120 kalorier


Totalt: 153 kalorier

Har knappt rört mig idag, äckligt. Men man förbränner väll iallafall lite genom att bara vara, Hoppas jag förränt bort allt jag stoppat i mig idag bara.

Av Anonym - 7 oktober 2008 19:20

Jag vill ut och springa, verklingen känna att man tar ut sig.

Min hals stopapr mig, nu är jag inne på andra veckan

med halsont och jag blir snart galen.

Är sjukt rastlös ochd et skulle vara skönt att ta ut sig totalt.

Istället får jag göra massa egen träning och olika övningar.

Där tar man verkligen inte ut sig.

Av Anonym - 7 oktober 2008 09:50

nu ska jag snart kila iväg till skolan med en halv kopp te i magen. Utan honung, har slutat med det nu. onödiga kalorier.


Men det kanske skulle behövas lite honung för jag har jätteont i halsen fortfarande. Förkylningen vill helt enkelt inte släppa taget om mig.

Ovido - Quiz & Flashcards