Alla inlägg under augusti 2011

Av Anonym - 20 augusti 2011 15:50

Att det kan göra så obeskrivligt ont att mista någon man älskar så fruktansvärt mycket. I love you more than words can describe <3

Av Anonym - 19 augusti 2011 23:00

Ibland undrar jag.

Ibland undrar jag om livet är värt detta.

Ibland undrar jag om livet är värt att leva med alla dessa bakslag.

Ibland undrar jag om livet ska vara såhär svårt att leva.


Är det värt det med all skit man får tillbaka.

Idag är det en sådan dag.

En sådan dag jag undrar, är det värt det?


Jag var med dig ända in i det sista, Jag höll om dig. Kramade dig. Grät dig blöt. Såg dig ta ditt sista andetag. Men jag var där. Denna gången fick jag säga hejdå. Ta ett farväl. Jag älskade dig så. Bara för att du inte finns här nu, kommer du ända finnas för mig för alltid... RIP <3

Ovido - Quiz & Flashcards