Alla inlägg under juni 2008

Av Anonym - 26 juni 2008 15:27

Fånga mig inte när jag faller !!

Av Anonym - 10 juni 2008 22:15

Skolavslutning imorgon = sommarlov:)


Har inte skrivit på ett tag, har varit ganska mycket med studenter, avslutningar osv, men det går piss ändå, ska ta tag i det nu när jag blir ledig, som att typ ut och jogga varje morgon, när jag inte jobbar bland annat, ska väga mig på torsdag och börja första dagen på sommarlovet och se hur mycket jag lyckas gå ner innan min födelsedag som är i början av juli.


Kommer nog inte skriva förräns jag är under 55 sträcket, jag hoppas det inte dröjer alltför länge.

Av Anonym - 5 juni 2008 11:34

Idag är det torsdag, vilket innebär student på vår skola

dock har jag ett år kvar, men min kusin och kompis tar


Men så va det såhär, student, hur firar man?

jo med MAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Av Anonym - 4 juni 2008 08:48

Hur många kalorier är det i en protion havregrynsgröt?

( 1 dl havregryn, 2 dl vatten )

Av Anonym - 3 juni 2008 20:33

Som pam kommenterade till mig idag, imorgon är det en ny dag !

Tur att det kommer nya dagar, men trots det försvinner aldrig tankarna om hur fet jag är.

Men tack för kommentaren, den värmde, och vi kämpar för samma sak.

..

Av Anonym - 3 juni 2008 18:05

För jag kan inte äta en hel måltid utan att få ångest, vilken måltid som helst, kanske beror det på att jag under ganska länge inte har ätit en hel måltid utan mest småplock,


Ångsten bara växer och växer tills jag får panik och kan verkligen göra vad som helst för att få bort den,


denna gången blev det ett besök på toan, fick upp endel, sedan några tårar och slag på kroppen..

Av Anonym - 3 juni 2008 17:51

Hur länge ska man orka?


Jag orkar inte tycka såhär om min kropp längre, det är det enda jag tänker på om dagarna, shit vad jag är fet, fettet väller över kläderna, sätta mig i speciella ställningar så inte fettet pregar ut,hålla händerna för magen, känna och klämma, gråta varje dag för att jag är så jävla missnöjd,

Men allt är mitt fel, om jag hade skött mig, nu är det sommar, jag skulle ju vara smal då. Är jag det? nej nej nej 400 kilo kvar, och hur lång tid kommer inte det ta då att få bort, jag står inte ut en dag till.


FUCK FUCK FUCK

Av Anonym - 3 juni 2008 17:51

Det ända man behöver göra är att skita i att äta. svårt?


Resten sköter kroppen

Ovido - Quiz & Flashcards