Alla inlägg under december 2008

jul

Av Anonym - 24 december 2008 12:20

nej jag har inte dött, men mitt internet har desvärre gjort det.


Plus att det har hänt en så fruktansvärd sak i mitt liv, och juts nu vill jag bara dö :'(

Av Anonym - 17 december 2008 22:16

Snart är det jul, och redan på lördag är vi bortbjudna

och ska äta julbord. Ångesten smyger sig på och jag känner

att jag börjar kompensera redan nu rejält. julbord?

Massa mat. Jul = mat som alla andra högtider.

Skinka, köttbullar, prinskorv, bröd, ägg, godis, lussebullar, gröt, fika, skit och skit och skit.


Jag orkar inte.

Av Anonym - 17 december 2008 21:22

Usch, ja igen. Jag håller på att bli sjuk. Igen som sagt.

Jag orkar inte, men jag har nog inte så många val.

Har haft ont i huvudet hela dagen, lite feber också.

Även sjukt seg och inte orkat någonting.

Men det är väll så livet är.


Fortfarande ingen som vet om det finns kalorier i vitamintabletter??

Av Anonym - 16 december 2008 20:02

Igår vaknade jag med en enrom värk i hela kroppen,

men idag känns det mycket bättre.

Ingen träningsverk eller nått, bara.... värk helt enkelt.


Idag köpte min pappa vitamintabletter till mig,

för de anser att jag inte får i mig tillräckligt mycket sådana.


Men då blir kanske mitt hår finare och naglarna bättre. få se.

Dock är det en sak som bekymmrar mig.

Finns det kalorier i vitamintabletter?

Någon som vet?


Jag tänker inte börja med dom tills jag vet det, fatta vad många extra kalorier jag kan få i mig i sånna fall.

Av Anonym - 16 december 2008 11:01

Så får väll jag också skriva lite om det senaste svallret, nämligen jordbävningen i Skåne.

Själv bor jag inte alls långt ifrån själva epicentrumsaken.

Lite sådär läskigt var det. Vaknade av att hela sängen skakade och speglarna på mitt rum skallrade, men jag blev typ så chockad och visste inte riktigt vad det var, sen var det helt plötsligt över och jag funderade på om jag råkade inbilla mig själv bara. Det var ju hyffsat tidigt på morgonen ändå. Men nej nej, det var en jordbävning. :/

Av Anonym - 15 december 2008 20:29

Har funderat på att flytta över min blogg till någon annat ställe.

få se. Just nu orkar jag inte tänka.


 Magen värker nått otroligt och jag känner bara för att lägga mig dubbelvikt och stanna där livet ut. Inget mer känsn värt att frotsätta.


Har ätit idag, en fralla, 200 kanske, och te och julmust light. Så dålig är jag.


Har även varit ute och promenerat sammanlagt 1 timme idag. Handlade tuggummi på vägen också, det är nästan som en drog.

Av Anonym - 15 december 2008 11:02

Allt känns fortfarande skit.

Jag faller, orkar inte ta mig upp.

Orkar inte kämpa.

Låter bara allting hända.

Faller snabbare än någonsin ner på den mörkas botten.

Låter mig falla.

Grattis du har vunnit och jag förlorat.

Av Anonym - 14 december 2008 23:21

Idag spydde jag.

Idag känns allt skit.

Idag är snart igår.


Tack!

Ovido - Quiz & Flashcards