Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Anonym - 4 oktober 2008 19:49

Dagens vikt: -


Dagens motion: Ridning, mockning 500 kalorier, promenad 1 timme 200-300 kalorier.


Dagens mat:

Frukost: En liten macka, en halv kopp te 100 kalorier

Lunch: 3 skropor 111 kalorier

Middag: Fisksoppa, bröd i massor kalorier?

Övrigt: inget


Totalt kan jag inte räkna ut idag iheller. Bar föutom middagen. Vet inte alls hur mycket jag fick i mig och hur mycket som kom ut igen. Jag hatar mig jsälv, aldrig att jag klarar det.


Av Anonym - 4 oktober 2008 19:45

Kanelbullens dag idag.

Det blir ingen kanelbulle för mig.

Jag har redan maxat kaloriinatgen rejält.

ÄCKEL.

Av Anonym - 4 oktober 2008 19:39

Jag är riktigt störd i huvudet.


Åt middag, fisksoppa med hem ny bakat börd.

Och det är sååå gott och jag kan ju säga att jag stoppade i mig mycket emr än vad jag borde. Plus att jag måste sluta spy, det får inte vara ett aleternativ längre. ( åhh det är så tryggt). Så jag hängde med pappa ut emd hunden för att få en promenad, så att jag inte går in och spyr på toaletten. Och det är ganska skönt att ut och gå när man är CPCPCPPCPC mätt, jag skämtar inte.

Men det gick inte, så fort vi kom hem gick jag in i badrumemt och spydde. Inte allt. Men ganska mycket. Spydde inte upp allt för att jag tänkte att jag få skylla mig själv iom jag blir ännu fetare för att jag äter, jag måste någon gång lära mig av mina misstag.

Av Anonym - 4 oktober 2008 12:01

Visst är det konstigt, igår kunde jag trycka en naturgodispåse

Imorse fick jag tvinga i mig en liten liten nyttig macka av nått slag.

Och det konstigaste, jag kunde inte dricka upp mitt te

jag slängde ut hälften i vasken. Te lixom?

Innehåller inga kalorier, om man inte har nått tillsatt.


Idag har det blivti ännu mer träning, ska ta mig ut på en promenad senare och även stallet. Ikväll blir det fisksoppa till middag, med bröd.

Mina föräldrar har redan planerat det.


Jag har inte vägt mig idag iheller. Väntar och göra det till imorgon.

Av Anonym - 4 oktober 2008 09:23

Igårkväll blev det kaos.

Jag åt naturgodis, ni vet torkad frukt och nötter emd chkolad, vad tänker jag med? ofta jag kommer gå ner i vikt av att äta det. dum i huvudet.Iallafall åt och åt och åt, till jag mådde illa. Jag hetsåt, det va så äckligt på slutet men ändå fortsatte jag.


Ångesten kom som ett knytslag i ansiktet. Panik. Sprang till toaletten, spydde och spydde och spydde. Ångets fortfarande och jag började göra övningar, träna. Som en galning. När jag var slu tog jag 2 laxeringstabletter och gick och la mig.


Mycket tredvligt kväll, jag lovar ^^.

Ovido - Quiz & Flashcards