Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Anonym - 18 oktober 2008 21:49

<3  <3  <3  <3  <3 <3  <3  <3  <3  <3

<3  <3  <3  <3  <3<3  <3  <3  <3  <3


Av Anonym - 18 oktober 2008 21:45

Benen värker, halsen värker, hjärnan värker.


Imorgon blir det också massa motion, måste försöka plugga lite också, ligger lite efter om man säger så. Men just nu känns allt bara skit samma, jag orkar inget och allt känns meningslöst. Jag hittar aldrig på något längre, till exempel gå ut och festar med mina kompisar, otroligt rädd för alkoholens massa kalorier. Visst kan man festa utan sprit, men då undrar alla varför och bla bla bla för det är det som är lite grejen med att gå ut.


Då måste jag komma på en förklaring till varför som till exempel, jag ska tävla dagen efter, jag ska upp tidigt av nån anledning, jag känner inte för det och tillslut med alla tankar blir det att jag tackar nej och stannar hemma i ensamheten på mitt rum.

Jag har ett tragiskt liv, men just nu känns det inte som jag orkar ändra på det.

Av Anonym - 18 oktober 2008 21:17

Igår spydde jag. Jag kan verkligen inte hålla vad jag lovar.

Jag hetsåt inte, men åt middag för pappa och mamma visste att jag inte hade ätit. Kunde inte låta det vara kvar, så jag spydde.


Likadant idag, jag spydde, ingen hets, men jag spydde iallafall.

Jag är sämst

Av Anonym - 18 oktober 2008 18:53

Helt galet.

Har inte hunnit skriva något idag.

Har jobbat, sen hem och ätit middag med familjen, sen ut och promenera.

Och på jobbet går man väldigt massa mycket och jobbar hårt rent fysiskt.

Så hela dagen har jag gått och gått och gått och gått.

Sedan gick jag lite till.

Bra, men nu är jag dödens trött.

Ovido - Quiz & Flashcards