Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Anonym - 8 oktober 2008 16:06

Jag har ätit. Jag var tvungen.

Annars hade jag inte fått träna för mina föräldrar.

Åt någon övernyttig macka, med lite keso och skinka.

Det blir kanske 250 kalorier.

Men jag försökte tänka om. En macka på 250 kalorier

är mycket bättre än en hetsätning på massa massa kalorier.

Det går säkert upp mot 1000 om in mer ibland.

Detta låter kanske inte mycket, men alla som hetsäter

vet att det kan bli mycket mer, plus att detta är under en kort tid.

På en kvart kan man lätt smälla i sig så mycket.

Det är äckligt, spy med.

Men nu ska jag sluta, har inte gjort det denna veckan.

Och så ska det fortsätta.

Av Anonym - 8 oktober 2008 14:05

Helt galet, jag mätte min lår nyss.

De har minskat 2 cm :D:D.

Kanske inte mycket men på rätt väg.

För jag är fet, äckligt fet.


Och så mätte jag och blev så otroligt glad.

Sprang direkt opch gjorde massa upphopp och sånt.

Nu är jag lite yr, ska ta en tupplur innan det är dags för den riktiga träningen idag.

Ovido - Quiz & Flashcards