Alla inlägg under juli 2008

Av Anonym - 31 juli 2008 21:28

Ännu en "utmaning" avklarad.

Familjen skulle grilla banan med choklad på så att den smälter.

De vet att jag inte ska äta nått onyttig på 2 veckor,

men frågade om jag skulle ha.

Jag lyckades säga nej.

Fick börja tänka ordentligt.

Att maten försvinenr som sagt inte.

Jag är 18 år.

Hur många år som helst på mig att äta grillad banan med smält choklad.

Så nej Tack! inte idag.

TV

Av Anonym - 31 juli 2008 19:54

Om ungefär 5 minuter är det supersize vs superskinny


Den smala väger 38 kilo. typ drömvikt.

Av Anonym - 30 juli 2008 20:54

Dagen har blivit ganska bra trots att jag inte va nöjd innan idag.

 Har inte ätit något sen klockan halv 1 idag, jo fyra stycken  läkerol bitar.


Är inte hungrig, känner mig tom, vilket är en underbar känsla.

Nu är det 3:dje dagen jag inte äter något onyttigt.

Rekord för mig? woho, nä men nästan iallafall

Och under dessa dagarna hittills har jag inte ens varit sugen.

Jag som alltid är sugen annars.


Bra motivation kanske ?

Av Anonym - 30 juli 2008 16:21

Hemma igen från ännu en dag på jobbet.

Mindre nöjd med maten idag, dock inte ätit något onyttigt.

Men det kändes som jag kunde äta mycket mindre än vad jag gjorde.


Så idag tänkte jag åka lite inlines för att jobba bort allt

jag "Proppat" i mig.


Det va ett intressant reportage i Sofies mode ( tidning ) om modeller och idealen. Läs den, intressant enligt mig.

Av Anonym - 29 juli 2008 16:40

Nöjd med maten såhär långt. Har även jobbat idag och ska ut till stallet coh rida, så allt och lite till är borta, minus.


Har bestämt mig för att inte äta något onyttigt alls till jag åker. 2 veckor kvar. Kanske blir svårt, men shit, 2 veckor är ingenting av ens liv.

Av Anonym - 28 juli 2008 21:24

Jag har inte vägt mig på år och dagar. Jag vågar fortfarande inte.

Rädd för att se sanningen. Men nu har jag bestämt mig.

Om två veckor åker jag utomlands. Jag ska väga mig dagen innan.

Så nu ska jag ligga i som en idiot.


Efter det börjar skolan, vilket gör att jag kommer få in bättre vanor. Plus att det blir lättare att komma undan all mat.


En negativ sak idag är att magen fortfarande är uppsvälld, ser gravid ut. Det positiva, min nya inställning och maten idag.


Imorgon är det jobb.

Av Anonym - 28 juli 2008 21:21

Idag har det gått bra med maten.

Inget överätande, inget sug.

Inte ätit något onyttigt alls.

Stod emot muffinsar idag.

Min syster bakade idag

som vi skulle ha på stranden.

Det bara skrek NEJ inom mig.

Jag lyckades.

Jag ska inte äta någon iheller.

Jag har verkligen börjat tänka om.

På hur jag verkligen vill ha det.

Jag vill gå ner i vikt.

Ja, då är det bara att äta mindre/sluta äta.

Motion.

Tyvärr, men det finns ingen genväg.

Men aldrig ge upp, det tar sin tid.

Man går inte ner flera kilo på ett dygn.

Som sagt, jag ska lyckas.

Av Anonym - 27 juli 2008 22:11

Ska snart sova, längtar efter min säng.

Krypa ner under täcket, glömma denna dagen.

Vakna upp, känna att man är hungrig.

Utan att göra nått åt det.


Idag fick jag några kommentarer av mamma och syster:

"Du är så lång och smal"  Jag - nej, verkligen inte

"Peka då var du är tjock nånstans" ( jag behöver inte ens peka, hela kroppen är täckt av äckligt fett)

" Dina höftben sticker ut"


Lite glad blev jag, visst. Men samtidigt kändes det inte bra.

Jag är mätt = värsta känslan.

Känner mig helt uppsvullen och äcklig.

Och så säger de att jag är smal när det känns som den värsta kvällen på länge. Jag vet själv att jag är Feeeet.


Tomorrow is a new day.  WELCOME

Ovido - Quiz & Flashcards