Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Mina föräldrar

Av Anonym - 25 maj 2011 15:44

Sitter med gråten i halsen, men kan inte, ska nämligen iväg till jobbet strax.


För ett par timmar sen ringde min pappa mig och sa att han ahde slutat och att vi skulle handl mat tillsammans, så jag få lite i kylen eftersom mitt konto inte är fullproppat med pengar efter resan.


Åkte till affären och jag fick välja exakt vad jag ville, kändes dumt. Försökte med nej det behövs inte, men en envisade sig.


Nu har han kört hem mig och nu sitter jag här själv med gråten i halsen.

Älskade älskade pappa (och mamma), vill mitt bästa och det ända jag gör är att kasta upp allt i ansiktet på er. Ha försöker vara snäll, och jag vet när jag går där i affären at maten kommer bli gammal och behöva slängas innan jag ens kollar i kylen.


Magen skriker, men jag lovade mig själv i morse att inte äta något, måste under detdär sträcket som envisar sig så, så därför ingen mat. Och det är långt kvar, jag kan inte äta mat på evigheter, inte om jag ska förbli en tjockis.


Blir så arg på mig själv, vad fan håller jag på med. Och mina föräldrar, som jag skadar omedvete.


Många gånger ahr jag kasnke skrivit i bloggen att de inte bryr sig och så vidare, de gör det, verkligen, de ser bara inte riktigt det jag vill att de ska se.

Otacksam jävla unge är vad jag är. De förtjänar en bättre dotter.


Men ändå bättrar jag inte mig. För jag har hmanat för långt enr i träsket och jag kommer fortsätta där trorts att jag komemr utplåna mig själv och min familj.


Älskade älskade pappa du som bara vill väl.

 
 
Ingen bild

...

2 juni 2011 12:32

Jag vet att du inte anser att du är sjuk, men om man håller på och plågar sig själv psykiskt och fysiskt så är något som inte är okej. Vill du verkligen fortsätta leva såhär livet ut? Du verkar inte lycklig av det.

Jag känner inte dig, men från vad jag har sett så är du ingen dålig människa, du förtjänar att må bra. Men ibland behöver man hjälp från andra för att klara av det.

Jag hoppas att jag inte förlämpade dig på något sätt, jag vill bara att du ska må bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 1 oktober 2011 20:46

Känslan när man inte tror det kan bli värre och när det ändå blir det.   Den känslan är en vanligt återkommande känsla nuförtiden. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag orkar inte med all skit världen ger mig. Jag funderar om det står i min p...

Av Anonym - 23 september 2011 22:12

Samma visa åter igen, dessa jävla bakslag. Jag vill verkligen inte mer. Trots att jag har varit nere i den djupaste svacka under så många år försöker jag. Men hur lätt är det när man gång på gång på gång för dessa bakslag. vad har jag gjort f...

Hat

Av Anonym - 15 september 2011 12:51

Haha jag fick en kommentar från en som undrade om jag verkligen ville leva. Klart som fan jag inte vill, känner hur din IQ flödar.   Hur många gånger har jag inte sagt att jag hatar denna världen? Jag måste vara född på fel jävla planet, för jag ...

Av Anonym - 20 augusti 2011 15:50

Att det kan göra så obeskrivligt ont att mista någon man älskar så fruktansvärt mycket. I love you more than words can describe <3 ...

Av Anonym - 19 augusti 2011 23:00

Ibland undrar jag. Ibland undrar jag om livet är värt detta. Ibland undrar jag om livet är värt att leva med alla dessa bakslag. Ibland undrar jag om livet ska vara såhär svårt att leva.   Är det värt det med all skit man får tillbaka. Id...

Ovido - Quiz & Flashcards