Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Anonym - 26 oktober 2008 20:42

NANANANANNA


Jag är rastlös, otroligt raslös. Kom undan middagen, eller ja, fick äta något annat men inte så mycket som en hel middag. Tanken på att spy fanns där direkt. Självklart skulle jag göra det.

Nej, sen satt jag och funderade, jag SKA sluta spy och jag ska inte göra det nu, trots att jag bestämde det innan. Därav rastlösheten. Blir väl lite träning sen. För ångesten kommer krypande, jag känner det och jag vet det.

Men det bästa, jag ska inte spy, jag klarar det.

stolt.

Av Anonym - 26 oktober 2008 16:30

Heaven

Av Anonym - 26 oktober 2008 12:14

Jag SKA bli spyfri

Jag SKA bli smal


Idag till frukost blev det två tuggor av en macka. Vet inte hur mycket lite blir, vi räknar 40 kalorier.

Jag skulle ut och jogga idag, men det är typ storm ute. Det blåser och regnar, så mest känner jag för att krypa ner under duntäcket och kolla på en film. Nu när det är lov också kommer jag få massa tid att träna på. Ska försöka passa på när mina föräldrar är iväg för då ser de inte om jag är ute och joggar så kan jag göra det igen samma dag eller nått utan att de inte dampar, men främst för att de inte ska misstänka nått.

Ovido - Quiz & Flashcards