Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Så få det bli!

Av Anonym - 23 januari 2011 14:01

Om bara några dagar sticker jag ut i världen.

Kommer tillbaka till försommaren ungefär.

Har inte fått resfeber än, fast det känns inte som jag ska åka.

Iallafall inte så snart och så länge, men det ska bli underbart.


Tror jag beöver komma ifrån verkligheten för några månader.

Tror att jag kommer må bra av det.

Slippa allt gamla vanliga.

Slippa jobbet, för ett tag.

Slippe människorna i mitt liv som jag hoppades brydde sig, men som antagligen inte gör det eftersom ingen hört av sig fast att de vet att jag åker snart.

Slippa honom med stort H, heller inte gå och undra, fundera och tänka på dig, kan ändå inte träffas när jag är där borta, och det är det jag behöver för när jag kommer tillbaka vill jag inte ses mer, inte på det sättet, visst att man kanske springer på varandra, men inte så som vi har det nu, bara för att du vill det.

Men förtorendet har dalat ner, det känns inte som om du bryr dig, var alla de orden du sa sanna? Jag tveker, för hade orden varit sanna hade du visat det mer... och vi kommer inte se mer även fast du tror det... för så få det bli!


Svidande svek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 1 oktober 2011 20:46

Känslan när man inte tror det kan bli värre och när det ändå blir det.   Den känslan är en vanligt återkommande känsla nuförtiden. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag orkar inte med all skit världen ger mig. Jag funderar om det står i min p...

Av Anonym - 23 september 2011 22:12

Samma visa åter igen, dessa jävla bakslag. Jag vill verkligen inte mer. Trots att jag har varit nere i den djupaste svacka under så många år försöker jag. Men hur lätt är det när man gång på gång på gång för dessa bakslag. vad har jag gjort f...

Hat

Av Anonym - 15 september 2011 12:51

Haha jag fick en kommentar från en som undrade om jag verkligen ville leva. Klart som fan jag inte vill, känner hur din IQ flödar.   Hur många gånger har jag inte sagt att jag hatar denna världen? Jag måste vara född på fel jävla planet, för jag ...

Av Anonym - 20 augusti 2011 15:50

Att det kan göra så obeskrivligt ont att mista någon man älskar så fruktansvärt mycket. I love you more than words can describe <3 ...

Av Anonym - 19 augusti 2011 23:00

Ibland undrar jag. Ibland undrar jag om livet är värt detta. Ibland undrar jag om livet är värt att leva med alla dessa bakslag. Ibland undrar jag om livet ska vara såhär svårt att leva.   Är det värt det med all skit man får tillbaka. Id...

Ovido - Quiz & Flashcards