Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Anonym - 6 oktober 2008 22:00

Kolla på generation fett på kanal 3.

Nu 22.00

Äckligt värre

Av Anonym - 6 oktober 2008 20:47

Dagens vikt: -


Dagens träning: Ridning, mockning, 400 kalorier


Dagens mat:

Frukost: Inget

Lucnh: 1 dl ärtor och majs, 2 tomatbitar 40 kalorier

Middag: Inget

Övrigt: Torkad frukt och nötter 200 kalorier


Totalt: 240 kalorier mat - 400 kalorier träning = -160 kalorier


Nu är det snart läggdags, okej inte riktigt än, men ska kolla tv, så inget mer ätande idag blir det. Det enda jag skulle få i mig med kalorier idag är isåfall en halstablett. Min förkylning vill inte släppa, vilket inte underlättar min träning.

Av Anonym - 6 oktober 2008 20:22

Jag har inte vägt mig idag iheller. Har bestämt att inte göra det på en vecka, alltså nästa måndag.

Men inga undantag för det, på måndag ska jag väga 58,5 kg eller mindre.

Idag har det faktisk gått ganska bra. Fast jag önskar att jag var hungrig, så att jag mer hade känt att jag hade kämpat. Jag känner mig typ tom, halvmätt ändå. Men, det kan vara min mensvärk som tar över hungerkänslorna. Jag har nämligen otroligt ont just nu.

Av Anonym - 6 oktober 2008 19:44

I metro idag stog det en artikel om pro ana,

och om hur anorexin hyllas på internet.


Artikeln finns här om någon är intresserad

http://www.metro.se/se/article/2008/10/05/21/5612-45/index.xml


Vad tycker ni om den?

Ovido - Quiz & Flashcards