Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Anonym - 17 oktober 2008 22:57

Jag vet inte om det har gått bra eller dåligt idag.

Känns inte som om jag kan se det längre.

Även om jag inte äter någonting eller äter

känns det värdelöst.

Som om man alltid kan göra bättre.

Ätit mindre, motionerat mer bla bla bla

Det är svårt. Otroligt svårt.

Av Anonym - 17 oktober 2008 16:58

Idag harjag faktiskt imponerat av mig själv lite.

Även fast det inte är bra, så är det ändå det.

Åt en bulle, sjukt god.

Jag brukar vara en sån allt eller inget.

Det kändes som jag skulle ta fler, en till, en till

kasnke en skorpa och varför inte en macka.,

Men innan det hände tänkte jag till.

Behöver jag den? Vill jag verkligen ha fler?

Vill jag börja hetsa?

Nej.

Och jag klarade det, det belv bara EN.


Nu ska jag iväg och träna.

bye bye

Av Anonym - 17 oktober 2008 11:19

Jag kommer inte att uppnå mitt mål denna veckan för jag är FEEEEEEEEEEEET och haft hetsätningattacker.

Aldrig att jag klarar något.

Av Anonym - 17 oktober 2008 11:17

Studiedag.


Think thin!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards