Alla inlägg under juni 2010

Av Anonym - 3 juni 2010 10:43

För nu är det igång, jag har varit alldeles för lat.

Skulle jag itne väga 55 nu? gör jag det?

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.


Feta äckliga mig. Faan, 55 är tillräckligt äckligt.

Än¨å väger jag inte det nu när jag skulle det.


Men nu ahr jag börjat på allvar.

Iallafall med träningen.


I förr går sprang jag 1 mil, tränade tre gånger den dagen.

Igår tränade jag med, och givetvis blir det idag och resten av veckan.

Springer mest för att bränna så mycket fett som möjligt.


Har ingen våg bara, håller på att flytta. Och den är nerpackad.

Fast kasnke blir det en positiv överrraskning då.


Hoppas hoppas, Hoppas?

Borde det inte vara så, eftersom det är bara JAG  som har ansvaret att gå ner i vikt. Det är bara jag som kan göra att jag går ner i vikt.


FETA ÄCKLIGA MIG.


Ovido - Quiz & Flashcards