Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Anonym - 14 oktober 2008 19:54

För jag är äcklig.

För jag är tjock.

För jag är värdelös.

För jag är fet.

För jag är svag.

För jag är oälskad.

För jag är bortglömd.

För jag är ensam.

För jag HATAR mig själv och min kropp.

Av Anonym - 14 oktober 2008 19:50

Dagens vikt: -


Dagens motion: Ridning, mockning 500 kalorier, promenad 1 timme 300 kalorier


Dagens mat:

Frukost: Inget

Lunch: Inget

Middag: Inget

Övrigt: Brööööööööööööööööööööööööööööd


Totalt: Vet ej, bröd är äckligt(gott). Jag vill ogilla bröd men det går inte och jag hatar det. Bröd borde inte få finnas. Bröd innehåller massa kalorier. Jag är inte värd bröd och bröd är inte värt mig. Jag vill säga att jag aldrig mer ska äta börd, men då kommer det inte stämma. Fuck bröd.

Ovido - Quiz & Flashcards