Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Anonym - 10 oktober 2008 20:20

Dagens vikt: 58,8


Dagen motion: Träning, stallet 500 kalorier


Dagens mat:

Frukost: Inget

Lunch: Soppa, liten macka 200 kalorier

Middag: Inget

Övrigt: Macka, 1 knäckebröd 150 kalorier


Totalt: 350 - 500 = - 150

Av Anonym - 10 oktober 2008 20:18

Vad händer och fötter?

nej, skämt och sido.


Jag tog en amcka idag för att jag skulle träna och kände att jag behövde fylla på lite energi. Åkte sedan hemifrån och börja storböla för att jag åt den mackan. Vad händeR?, sånt har inte hänt mig innan.

Jag bara kände mig fruktansvärt värdelös som tog den mackan av mig SJÄLV, ingen annan sa åt mig och jag bara bröt ihop.

Jag börjar bli rädd, elelr jag vet inte, innan kämpade jag för att inte äta så mycket. Nu behöver jag inte käpma så mycket längre. Det mesta flyter på och jag äter inte så mycket.

Av Anonym - 10 oktober 2008 15:13

Fredag igen. Fast jag känner mig stressad.

Har inte så mycket tid idag att blogga.

Nu har jag kommit hem från skolan, sen ska jag iväg och träna.

Tänkte försöka vila en halvtimme först.

Sen efetr träning är det hem, göra mig iordning, sen iväg.

Imorgon ska jag jobba.

Men det ska nog gå.


Vägde mig i morse, jag vet att jag inte skulle göra det förräns måndag, men jag vill så gärna nå mitt mål denna veckan(58.5), så jag ville veta avd jag väger nu och hur mycket jag måste kämpa för att nå dit.

Jag vägde 58.8, alltås har jag 0.3 att gå ner på 3 dagar, det hinner jag lätt. Sen är det nästa mål, men det har jag inte bestämt än.

Jag har nått alla mina mål hittils. hoppas hoppas att turen håller i sig.

Ovido - Quiz & Flashcards