Alla inlägg under september 2008

Mys

Av Anonym - 30 september 2008 19:31

Myströja till 100%

Tänk att ha denna till ett par leggings nu i höst/vinter. Den ser riktigt mysig ut. Det finns att köpa på nelly.se. Jag vill, men jag har inte riktigt råd just nu. Den har funnits i vitt också som var lite finare enligt mig, men denna ligger inte långt ifrån :)

Av Anonym - 30 september 2008 19:18

Dagens vikt: 60,7


Dagens motion: Mockning, ridning 450 kalorier


Dagens mat:

Frukost: lite russin, en kopp te med honung 75 kalorier

Lunch: En kopp te med honung, två skorpor 85 kalorier

Middag: En halv blinier med tillbehör 200 kalorier

Övrigt: halstabletter 20 kalorier


Totalt: 380 kalorier - 450 = -70


Fortfarande på minus kontot, bara bra. Tänker göra lite övningar ikväll också. Åt lite fler kalorier idag än igår för att inte förbränningen ska avta. Så imorgon äter jag ungefär hälften av det idag. Så få jag se om det funkar.

Av Anonym - 30 september 2008 12:10

Jag stannade hemma idag, mår inte speciellt bra.

Det blir ingen soppa till middag som jag ville.

Pappa hade redan planerat in middag, blinier.

Typ som pannkaka, ser likadant ut men smakar inte samma.

Och sen har man vad man vill på typ lök, gräddfil, räkor, rom

och så vidare.

Jag kan skylla på att jag har ont i halsen iallafall och inte äta så mycket.

Jag vill gå ner massor till imorgon. Man blir väldigt pepp.

Att jag gick enr 1 kilo idag gjorde min dag.

Det känns lättare att stå emot saker nu.


Och man kan ju säga att vi har ganska mycket onyttiga saker hemma. Perfekt för hetsätning, men icke. Jag har slutat med det nu.

Av Anonym - 30 september 2008 08:22

Jag kan knappt prata för min hals är uppsvullen.

Och det känns som jag har feber.

Mina föräldrar kommer mörda mig om jag stannar hemma från skolan.


Vägde mig nu på morgonen igen. 60,7 alltså minus 1 Kilo från igår. Så nu har jag 1,2 kilo kvar tills måndag morgon.

Men som sagt åt jag mega mycket och hetsåt spydde i söndags. Därav vikten igår. Därför satte jag ganska högt mål på en vecka (2,2) för jag visste att jag skulle tappa mycket till idag, vattenvikt plus att min mage är inte full med mat som den var igår.


Ska äta lite idag också. Om jag är hemma måste jag äta middag. Kan typ inte få ner något annat än flytande så då får det bli soppa, det kommer mina föräldrar gå med på. Vi har nån soppa hemma där en portion bara är 70 kalorier eller nått sånt. Bättre än en normal måltid som kan ligga på 200-400 kalorier.


Av Anonym - 29 september 2008 21:22

Hungern har lagt sig. Den gör typ så, först är man mega mega hungrig. När magen inte får någon mat sen så slutar den att vara hungrig. Vilket är bra, givetvis.

Jag drack en kopp te till och lite lite russin. Men jag ligger på minuskontot ändå idag.


När man inte äter på ett långt tag, får jag en äcklig smak i munnen. Får ni också det?

Av Anonym - 29 september 2008 18:09

Dagens vikt: äckliga 61,7 kg


Dagens motion: Cykling 30 minuter promenad 1 timme


Dagens mat:

Frukost - Inget

Lunch - 4 broccolisar, 2 matskedar majs, 1 matsked keso, 2 tomatbitar och 3 små kycklingtärningar 100 kalorier

Middag - 3/4 äpple 50 kalorier

Övrigt - 1 kopp te med 1 tesked honung 25 kalorier


Totalt: 175 kalorier - 200 kalorier cykling - 300 kalorier promenad = - 325


Det är väl bra kanske. Eventuellt tar jag en till kopp te med lite honung för halsen. Om jag tar der blir det 25 kalorier mer.

Av Anonym - 29 september 2008 18:05

Jag håller nog på att bli sjuk. Har haft sprängande huvudvärk hela dagen i skolan. Halsen är mega tjock, och jag fryser från och till. ( Annars fryser jag alltid).


Detta gör det inte lättare att tappa de 2,2 kg till måndag nästa vecka. Men jag ska klara det ändå.


61,7 har funnit i mitt huvud hela dagen. Rabblats fram och tillbaka. Tårarna har varit nära många gånger. Men det kanske är bra, två av mina klasskamratar köpte en kanelbulle i cafét. Jag köpte ingen. 61,7 klingade högt i mitt huvud.


Nu kommer jag att väga mig varje dag. För nu har jag tagit mig över spärren att väga mig. Nu vet jag exakt, och nu ska det bara bli lägre.

Av Anonym - 29 september 2008 08:36

Jag är så äcklig, så otroligt äcklig.

Ja, jag har vägt mig och jag kan inte fatta.

Jo det kan jag, jag hetsäter ochs pyr, får i mig massor av kalorier som jag inte ens kan räkna och ofta får jag kanske inte upp mer än hälften, vilket gör att jag går upp i vikt och just nu känenr jag mig bara så jävla äcklig och jag skäms så in i bänken.


Jag va duktig i våras, jag kämpade, jag gick ner till 55. Kanske inte jättelite, men det var det för mig då. Nu väger jag över 60 jävla kilo. Skabbigt värre. Och det tar så emot att skriva det.


Visst fattade jag att jag inte vägde så lite nu, men fan inte över 60. Hur ska jag klara denna dagen. Och ni kanske detta låter så dubbelmoralsikt i mindra andra inlägg. Men man kan väga mycket och ha en ätstörning. Det är så många saker jag inte klarar av att äta längre. Men i hetsperioderna äter man vadsomhelst, oavsett om man inte gillat det innan ens.


61,7 exakt vägde jag. åhhhhhhhhhh. Nu sätter jag upp mitt mål. Innan denna veckan är slut ska jag gått ner till 59,5.

2,2 KILO. Det kan jag klara. Jag har säkert massa vätskevikt och jag hetsåt massor igår.


Jag är äcklig.

Ovido - Quiz & Flashcards