Alla inlägg under oktober 2008

Av Anonym - 3 oktober 2008 18:29

Och så var det äntligen fredag igen. riktigt skönt.


Idag vägde jag 59,7 igen. Alltid samma nummer. Jaja, har hela helgen på mig att gå ner 0,2 kg, Ganska trovärdigt att jag gör det, för 0,2 är ingenting.


Fast jag har inte ätit speciellt bra idag, massa bröd, vaknade så hade pappa köpt en jättegott nybakat börd, ett dinkelbröd med frön, lunchen i skolan va soppa, tomatsoppa, som innehåller få kalorier men jag litar inte på skolans tomatsoppa, tänk så har de massa grädde och smör och sånt i, så jag klarade inte av att äta den så jag åt en brödskiva istället.( jag hade ju inte behövt att äta något, men då komemr alla undra), svaga jävel.


Bröd är gott, men onyttigt, eller ja innehåller mycket kalorier iallafall.


I helgen måste jag försöka motionera mer.

Av Anonym - 2 oktober 2008 22:16

Dagens vikt: 60,1


Dagens motion: stallet 300 kalorier, 700 upphopp, sit-ups


Dagens mat:

Frukost: En kopp te med honung 23 kalorier

Lunch: 3 brysselkål, 1 msk majs, 2 msk keso, 25 g kött 100 kalorier

Middag: inget

Övrigt: HETS


I och med hetsen vet jag inte hur mycket som blev kvar efter jag spydde. Så idag har jag ingen aning. Hoppas vägningen går bättre imorgon, Troligen inte efter idag, men man kan ju hoppas. Det knäcker en verkligen att se vågen gå upp.

Av Anonym - 2 oktober 2008 16:45

Dagen började inte lyckat, Vägning.

Nu låg vikten på 60,1 kg, alltså upp 0,4.

Jag fattar inte på ett sätt, jag tränade mer än vad jag åt.

Och då gör man av med kalorier utöver träning, typ hela tiden, när man går och gör saker. Och jag åt inte speciellt onyttugt.

Samtidigt kände jag på mig att vågen skulle stå på mer idag, eftersom att gå ner 2 kg på två dagar är inte iheller normalt.

Men hela dagen förstördes av detta och jag känner mig enormt äcklig.


Drack en kopp te till frukost. Sallad till lunch, När jag kom hem var jag ensam hemma vilket slutade i hetsätning deluxe, jag va så arg och ledsen öevr att vågen visade plus idag, Helvete. Självklart spydde jag. Hoppas jag fick upp mycket. Höll på tills jag knappt kunde andas och innan benen skulle vika sig.

Få se hur det går imorgon.

Av Anonym - 1 oktober 2008 22:03

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGER!!


Anya skulle lätt vunnit, whitney är alladeles för tillgjord.


Anya var bäst.! särprogram :)

Av Anonym - 1 oktober 2008 20:45

Dagens vikt: 59,7


Dagens motion: Stallet, träning 500 kalorier


Dagens mat:

Frukost: En kopp te med honung 23 kalorier

Lunch: 4 skorpor 148 kalorier

Middag: Soppa, 2 knäckebröd 175 kalorier

Övrigt: inget


Totalt: 346 kalorier - 500 = - 154


Sa att jag skulle äta lite mindre mat idag, men det blev inte riktigt så. Kände mig svimfärdig ett tag innan vi skulle äta middag så jag skulle ta en skorpa, som blev 4. Knäckebröden till middagen var inte heller planerat, mamma tvingade i mig och jag kände väll lite att om jag svimmar på träningen kommer jag inte få träna igen utan att jag äter ÄNNU mer mat.

Så imorgon blir det mindre mat.

Av Anonym - 1 oktober 2008 09:57

Onsdag, stannade hemma idag med. Och nu med min dagliga morgonrutin, vägning. Idag stannade vågen på 59,7. Alltså 1 Kilo från igår. Så nu har jag gått ner 2 kilo på två dagar. Inte ett hekto mer eller midre. Det kunde ju lika gärna varit minus 1,1 eller 0,9, men icke.


Såklart är detta bara vätskevikt, men man blir pepp ändå. Jag har hela dagen på mig idag och till måndag morgon att gå ner 0,2 kg jag har kvar som mitt mål denna veckan. Jag tror jag klarar det faktiskt :). Jag hade ju ändå inte trott att det skulle gå så snabbt.


Idag har jag änsålänge bara druckit en kopp te med honung. Frukosten för mamma och pappa hälldes ut i vasken. Visa den tomma tallriken "jag lovar att jag har ätit".


Och idag blir det soppa till middag, jag fick som jag ville. Det är 75 kalorier på 2,5 dl soppa. Smalismat. Det är bra. För då få jag inte i mig nått fast mat idag utan bara humm.. vad säger man? Ofast? Löst?


Ikväll är det träning som gäller:)

Ovido - Quiz & Flashcards