Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Anonym - 15 oktober 2008 23:07

Jag vill ha lov nu. Bara nästa vecka kvar sen är det lov.


Nu sitter jag här extremt fet.

Känner hur kinder buktar utåt, känner hur magen väller utåt.

Känner hur dubbelhakan blir större.

Känner hur låren växer.

HATA

Av Anonym - 15 oktober 2008 21:35

Jag är värdelös, äckligt och extremt fet. Jag tror alla har fattat det vid detta lagret. Jag är så svag inför denna äckliga maten nu helt plötsligt igen. Det gick så bra förra veckan och jag behövde inte alls stå emot den för jag ville verkligen inte ha. nu är det samma visa igen. Fett fett fett fett.


Höll på att dö i morse ordagrant. Jag fick panik. Bröjade dra och klämma i allt fett. Hoppa framför ett tåg känslan för jag vet inte vart ska ska ta vägen. Fick panik för att jag är så fet. Började hyperventilera och tårarna var riktigt nära.

När jag äntligen fick kontroll över mig själv, fick jag ta mig samma för det var dax att gå till bussen som skulle ta mig till skolan. Klistar på ett falsk jävla leende att allt är toppen med mig.


Väl hemma från skoldagen, hem ner i sängen under duntäcket och storböla. Jag orkar inte leva mitt liv längre.


Nu ska jag bli smal, iallafall smalare

Av Anonym - 15 oktober 2008 21:33

Äckel dag Äckel dag Äckel dag Äckel dag

Äckel dag Äckel dag Äckel dag Äckel dag

Äckel dag Äckel dag Äckel dag Äckel dag

Äckel dag Äckel dag Äckel dag Äckel dag

Äckel dag Äckel dag Äckel dag Äckel dag

Äckel dag Äckel dag Äckel dag Äckel dag

Äckel dag Äckel dag Äckel dag Äckel dag

Ovido - Quiz & Flashcards