Alla inlägg under april 2008

Av Anonym - 10 april 2008 09:12

Nu ska jag snart dra iväg till skolan, denna veckan har ändå gått snabbt och jag är äcklig.

Du börjar det på riktigt, jag kan inte se ut såhär längre och jag vill kunna gå i korta jeans shorts i sommar, med smala snygga ben och inga fettiga döljda bakom en massa kläder.

Måste bara intala mig själv att inte äta, mat är äckligt, mat gör en tjock,

Har druckit en kopp te idag nu till frukost, till lunch i skolan blir det äcklig fettig lasagne, nej tack för min del, salladsbordet räcker till bra.

Jag vet att alla mina kompisar älskar skolans lasagne och de få trycka i sig hur mycket de vill, men jag tänker inte låta det komma in i min munna och sväljas, never,

jaja nu måste jag kila till bussen !!


Think Thin !

Av Anonym - 9 april 2008 20:12

Vill jag se ut såhär?

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Börja ändra ditt liv snarast

Av Anonym - 9 april 2008 20:09

Vill jag se ut såhär?

JAAAAAAAAAAA!


Vad ska man göra då? svar: sluta äta!! över träna!

Enkel planering, svårare att utföra

Av Anonym - 9 april 2008 19:05

Plugg, plugg och plugg, vad annars?

mat mat mat?

fett fett fett?

äckel äckel äkckel?


Inte missa Top model ikväll :)

Av Anonym - 8 april 2008 20:13

Skön dag, hade bara en lektion slutade vid klockan 10. Hem, gick en promenad, cyklade till stallet, mocka och allt, cyklade hem, hoppat en massa saxhopp och vanliga hopp.

Idag åt jag lunch, för var hemma och de var tvugna att se så att jag åt, med det mesta hamnade tillslut i toaletten, sen har jag ätit några torkade frukter, det är massa mums, men inte för kroppen, imorgon blir det ut och jogga om det inte regnar för mycket.


Ska nog göra ett rött armband och ha på armen bara för att påminna mig själv att inte äta.

Av Anonym - 7 april 2008 21:06

På ett sätt hade det varit skönt att flytta hemifrån för att då hade man bara haft den maten hemma som man ville ha, och ingen hade sett om man hoppade över måltider.

Eftersom man bara hade hemma sånt som man ville äta, nyttiga saker, kunde man inte, om man får en hetsätningsattack, äta nått onyttigt, här hemma har vi massa gott och onyttigt, i frysen kylen skafferiet, elelr allt är inte onyttigt men som tex nötter där det finns mycket kalorier i.

Man har massa ingredienser till att slänga ihop nått.

Den chansen hade man inte haft


Av Anonym - 7 april 2008 20:15

Totalt jävla pissig misslyckad, fuck, jag är fet som en gris, sluta äta för helvete, klart som fan att jag inte går ner så mycket i vikt, jag vräker ju i mig mat, äckel äckel äckel äckel, nu måste jag börja jogga.

Av Anonym - 7 april 2008 14:29

Nu har jag tagit min första tablett som jag köpte igår, hoppas hoppas hoppas

Ovido - Quiz & Flashcards