Alla inlägg den 1 april 2008

Av Anonym - 1 april 2008 22:44

Jag fryser, otroligt mycket och huvudet är tungt.

Har legat under mtit duntäcke hela kvällen med mjukisbyxor och tjocktröja.

Nu ska jag sova med kläderna på.

Av Anonym - 1 april 2008 15:30

Har gått ner 0,7 kilo från igår. ganska mycket, men det är väl lättare nu när jag vräkt i mig och gått upp att gå ner det igen eftersom det inte va så länge sen jag vägde mindre. Hoppas det fortsätter såhär, motiverad till max.


Har panik inför en sak, min kompis fyller 18 nu i vekcna och på fredag blir det middag och sprit, åhh jag vet inte vad jag ska göra, det är massa alkohol i sprit som omvandlar sig till fett i kroppen, fick jag lära mig på idrotten, vi ska ha prov om kost. Och middag, fan, jag vill inte men samtidigt är det min bästa kompis. fuck fuck fuck.

Av Anonym - 1 april 2008 15:08

Har haft min stegräknare idag, ahr än så länge gått 4574 steg och 151,5 kalorier, Sjukt lite, det är ju ändå ganska många steg och så förlorar man bara så lite, men iofs så är det bara stegen inte alla andra rörelser man gör som också gör så att det försvinner lite

Nu när jag fått min stegräknare får jag inte äta mer än vad den visar att jag förlorat under dagen. då försvinner allt jag äter och alla andra aktiviteter som ridning, cykling och allmänt bara vara går då i minus, perfa

Nu ska jag bara hålla detta också, eneklet när jag går i skolan, det kommer bli tuffare på helgerna.


Idag har jag ännu bara ätit lite på skollunchen, lite sallad med riven morot, några broccoli, lite potatisgratäng (blää) så kanske 100-150 kalorier säger vi för att säkert gå bort all mat, vilket jag redan gjort.


Var också och handlade idag med pappa, köpte mini yoghurt med hallon/melon  och i den är det 40 kcal/100gram och på en deciliter är det 35 kalorier, Lite och bra, bort med fettet

Ovido - Quiz & Flashcards