Alla inlägg den 12 april 2008

Av Anonym - 12 april 2008 23:08

bye bye


Jag blir allt emr isolerad från mina kompisar, de skulle ut ikväll, jag hängde aldrig med, de skulle dricka, och den första tanken som slår mig när de ska ut är alla kalorier det finns i sprit, jag kommer bli ännu fetare och äckligare, no way, jag sa nej och stannade hemma, i ensamheten, men jag ska ta tag i det, när jag blir smal, då kan jag göra allt jag vill, jag ska...

Av Anonym - 12 april 2008 19:09

Har nu tagit mina viktkontroll brustabletter i en vecka  snart, jag vet inte vad jag ska säga, de ska öka förbränningen och minska sötsuget, de är goda, men jag tycker inte mitt sötsug har minskat, förbränningen vet jag inte, har ju hetsätit och förstört allt, men men man kan ju alltid hoppas.


Har bestämt för att inte väga mig på ett tag, blir alltid så arg/ledsen och sen är hela dagen förstörd, få se när det blir, inte alltför länge, men egentligen är det skit samma, man märker ju på kläder om man går ner i vikt, och när jag känner att kläderna är lite större ska jag väga mig.

Av Anonym - 12 april 2008 19:02

Underbar människa på många sätt. Lixom, kolla bara på henne !! Perfection

Av Anonym - 12 april 2008 18:47

Underbar dag med hunger, vaknade vid 9, jag och mamma stack till stallet och släppte ut hästarna, mockade och red, underbart väder,

Kom hem, hällde upp yoghurt i en tallrik, skukke "äta" på mitt rum, slängde ut yoghurten i vasken, vips så va frukosten avklarad.

´Vilade en liten stund, gick ut en promenad på 1 timme och en kvart. Verkligen underbart väder, solen sken, helt vindstilla och relativt varmt.


Pappa lagde middag, grillad kycklingfilé, bulgur och grönsallad. Var tvungen att äta, pallar inte bråka med de idag, övrigt tog jag digestive kex, väldigt onögdigt, men jaja, bättre det än att hetsäta upp 3 miljoner kalorier.

Så har väll fått i mig 300 kalorier idag.

Ovido - Quiz & Flashcards