Alla inlägg den 16 april 2008

Av Anonym - 16 april 2008 23:03

Nu ska jag gå och lägga mig, är otroligt trött, orkade knappt ha ögonen öppna i skolan idag, har verkligen rört på mig mycket den senaste tiden, känns som jag är igång hela tiden, plus på det.


Nu är det snart inte långt kvar till sommaren, jag måste bli smal innan dess, iallafall mycket smalare,

Den dagen mina lår inte går ihop när jag står upp, ska firas

Det kommer vara den bästa dagen i mitt liv, kanske,

ivll så gärna att de inte ska gå ihop, det är så hemskt

och jag känner mig bara äcklig när det är så,


God natt / Stay strong :)

Av Anonym - 16 april 2008 19:56

Japp, regn och rusk, kan inte hjälpas,

kunde inte tänka tanken att ligga i soffan och svälla

lite regn dör man inte av,

promenad på cirka 50 minuter,

och nu ska jag dricka en kopp te,

för det var kallt,

Och sen top modell om en timme ungefär :)

Av Anonym - 16 april 2008 18:47

Nu för tiden får jag alltid ( nästans iallafall ) panik när jag sitter ner,

jag kan inte sitta stilla på lektionerna längre,

då känns det som min kropp bara växer och växer,

Måste hoppa med foten och benet hela tiden,

annars börjar jag typ hyperventilera,

lite läskigt men så är det,

bara att vänja sig,

smal nu eller aldrig

Av Anonym - 16 april 2008 18:43

Prov idag igen i språk, gick väll sådär, tror jag.

Idag har det väll också gått bra med maten, jag kan bättre, men det är inte dåligt. Pappa har köpt hem en bulle till mig tror jag, den ligge där och väntar iallafall, var sugen, jag älskar bullar, men jag går ner snabbare i vikt om jag skiter i att äta den, så nej, sånna bullar kommer finnas kvar att köpa i framtiden, så det kan jag göra när jag blivit smal, ska ut och ta en promenad istället för att äta den, jaåå så blir det :)

Ovido - Quiz & Flashcards