Alla inlägg den 5 april 2008

Av Anonym - 5 april 2008 18:12

Idag har jag hitills ätit två knäckebröd med kalkon cirka 100 kalorier.

HAr varit i stallet och städa mitt rum och damsugit hela huset, gjort några sit-ups.

Och middag blir det ikväll, kyckling, pasta och ostsås, döda mig.

Av Anonym - 5 april 2008 18:07

Det gick inte bra igår, har skött mig hela veckan, och så förstör jag allt på en jävla liten kväll.

Både förrätt huvudrätt och tårta blev det. Vad ska man säga liksom, på min kompis 18 fest, nää jag vill inte ha tårta eller mat, vad hade de andra sagt då? piss piss piss piss

Ibland känns det som jag vill ge upp, men jag  vet samtidigt att jag vill bli smal och trivs inte alls med denna kroppen och blir bara deprimerad av att se och känna hur fet jag är. Fett är äckligt, jag vill inte ha det på min kropp.

Jag räknar alltid kalorier, jag kan inte heller ligga eller sitta still utan måste hela tiden hoppa och röra med foten, jag vet inte varför, jag gör det undermedvetet.

ÅHHHHHHHHHHH varför kan jag inte bara vara smal och lycklig? är det för mycket begärt.

Av Anonym - 5 april 2008 00:36

I hate myself !!

Ovido - Quiz & Flashcards