Alla inlägg den 29 april 2008

Av Anonym - 29 april 2008 20:36

Matfri zon, ja tack :)

Av Anonym - 29 april 2008 20:31

Food makes you fat and ugly

Stay away from food 

Food is evil

Av Anonym - 29 april 2008 20:16

Imorgon är blir det stan, stallet och sen är det valborg,

jag tänker inte dricka, alldeles för mycket kalorier,

och min gympalärare som vi hade prov i kost med,

sa att alkohol omvandlas bara till fett, skabbigt,

man kan ha kul ändå, och så få min valborg bli,

det är stenhårt som gäller nu,

sommaren är ju faktiskt nästan här

Av Anonym - 29 april 2008 17:01

Nu är det typ minilov onsdag-söndag, riktigt trevligt

och veckan därefter blir lite halvdann för alla lärare är typ borta


Idag har det gått ganska bra med maten, har kanske ätit 300-400 kalorier, kunde varit bättre, men imorgon köper jag min efterlängtade bok, vilket också innebär att jag hoppar frukosten, och lunchen, kommer hem och säger att jag åt i stan och slipper äta middag eller nått

På torsdag blir det nog fasta, då är jag hemma själv och ingen kommer se att jag inte ätit,

Ovido - Quiz & Flashcards