Alla inlägg den 23 april 2008

Av Anonym - 23 april 2008 19:14

Vill bara tack för de kommentarer jag får ibland, lite då och då, svarar kanske inte på alla, men det betyder inte att jag inte bryr mig, för det gör jag, det är kul att få kommentarer, blir lixom glad på nått sätt, och endel är riktigt peppande, andra idiotiska, som att jag är sjuk i huvudet som håller på så, men de tar jag bort? skulle jag sluta för att jag får en sån kommentar av en större idiot? som säkert gluffsar i sig mat varje sekund, maha, nej

så fortsätta kommentera alla :)

Av Anonym - 23 april 2008 18:32

Mina föräldrar ska äta pizza idag, ville jag ha undrade de?

haha nej tack, jag klarar mig svarade jag.

Pizza, uch nej, alldeles för många kalorier, flåttigt och äckligt, nää pizza är nog inte ens gott, jag vet inte när jag åt det sist, inte ofta iallafall, kanske har jag käkat pizza 1-2 gånger under 5 år, hmm ganska sällan kan man ju kalla det.

Av Anonym - 23 april 2008 18:25

Underbar dag igen, med solade på rasterna, sol <3<3<3<3


Åt lite lunch i skolan, salladen var ganska kass idag ändå, kanske 150 kalorier i lunchen, bättre att räkna uppåt är neråt.

Hemma knaprade jag i mig några russin, typ en matsked = 27 kalorier OCH 4 skedar vaniljyoghurt <0,1 % fett, hmm kanske 20 kalorier och fullkorns bokstavskex från brago 5 kalorier i en sån, det blir 25 kalorier, attans,

Totalt = 222 kalorier


Hmm inte överdriver mycket, men jag kan ju sluta att småäta hela tiden, som russinen och kexen, lunch i skolan räcker faktiskt och sen bara dricka zero eller vatten resten av dagen.


Imorgon blir det iallafall ingen lucnh i skolan < tummen upp >

för vi slutar vid lunch, ofta att man stannar kvar och käkar, sen i till stan, säger att jag käkat där, ut och joggar och sen stallet, japp så få det blir, slå mig hårt om jag inte följer mig till detta.

Ovido - Quiz & Flashcards