Alla inlägg under april 2008

Av Anonym - 20 april 2008 15:25

Sommaren närmar sig med stormsteg

jag är äckligt och enormt fet

hatar helgen för de förstör mitt liv

Av Anonym - 19 april 2008 14:19

Nu har jag varit ute på en promenad i rask takt en timme precis,

och nu har jag bytt om till stallkläder, ska snart ut dit och rid och ta in hästar och mocka, och från mitt rum ser jag en granne, fet är hon, sitter och solar med en fet chips påse i handen, usch och blä

Nu måste jag ner och dricka lite vatten, och kanske ett knäckebröd, måste ju orka lite trots allt. 


fast jag måste straffa mig själv lite, åt både lunch i skolan, sallad och en macka, en kanelbulle ( skjut mig ) och när jag var hemma hos min kompis hade hennes mamma gjort några muffins som hon bjöd oss på, vad skulle jag säga liksom, jaja too much iallafall 

Av Anonym - 19 april 2008 12:15

Kokade mig en kopp te och hällde upp en tallrik med vaniljyoghurt,

gick upp på mitt rum, väntade en stund,

gick sedan till badrummet och hällde ut det i vasken,

så enkelt var det att skippa frukosten,

jag vill inte äta nu, min mage ska inte få svälla ut igen

innan har jag velat äta, men kanske inte gjort det

nu vill jag inte, stay strong

Av Anonym - 19 april 2008 12:12

Lördag och solen skiner,

igår provade jag några gamla jeans som jag inte använt på säkert 2-3 år,

jätte fula, men jag kom på att jag hade de, jag provade dom,

och gissa vad, de var stora, de satt inte tajt, och det var i de jeansen

jag hade svårt att ta på mig förr för då va de tajta, ibland kunde jag inte knäppa knappen och du sitter de löst, yes, men de åkte i soptunnan

för de var riktigt fula, :)

Av Anonym - 18 april 2008 18:18

Några bilder innan jag ger mig av och träffar kompisar för kvällen

Av Anonym - 18 april 2008 18:13

kOM JU PRECIS PÅ, JAPP JAG ÄR VÄLDIGT SMART.

NÄR DE HANDLAR GODIS KAN JAG SÄGA ATT JAG MÅR ILLA

OCH KÖPA TYP EN VATTENFLASKA MED NÅN GOD SMAK ISTÄLLET.

YEAH, SÅ FÅR DET BLI

Av Anonym - 18 april 2008 18:00

Nu sitter jag här, medans mina föräldrar och min syster som är på besök och äter, nånting, jag har ju "ätit så mycket" i skolan så jag är inte hungrig :) så vet de det, jag är nästan bra på att ljuga, men min mage är nästan platt nu så jag kan inte förstöra det med att äta,

Nu ska jag göra sit-ups för att vara ännu duktigare, kanske, nä jag är inte duktigt, jag skulle kunna göra så mycket mer, feta lata jag

Av Anonym - 18 april 2008 15:23

Hemma från skolan, ska väll ta och bege mig till stallet snart

sen hem och träffa kompisar, maha jag vill inte äta mer idag,

min mage är nästan bra snart, och höftbenen blir allt vassare

ihh varför kan inte alla bara låta mig att inte äta

allt hade varit så mycket enklare

men nu är så inte fallet,

kämpa kämpa kämpa

Ge aldrig upp :)

Ovido - Quiz & Flashcards