Alla inlägg under april 2008

Av Anonym - 3 april 2008 21:31

Känner mig mega fet, hoppas jag går ner tills imorgon, fast då är jag bortbjuden med mat och sprit och skit, ska nog inte dricka, och inte äta mycket iheller för den delen.

Har gått ner 2 kg exakt på 3 dagar, ändå känenr jag mig över feet.


Åhh jag blir galen, jag är galen

Av Anonym - 3 april 2008 14:39

Helt underbart väder ute. Solen är framm och det är nästan varmt. Nu kan jag börja leva igen, blir helt glad av sol och värme, hatar kyla. Promenaden blev på 5094 steg, kanske inte så mycket, men men


Vägde mig i morse hade bara gått ner 0.3 men bättre än inget

Kom på en sak också att jag har varken hetsätit elelr spytt på några dagar nu, inte spytt på kanske 1-2 veckor och det känns underbart för jag vill inte, det är sjukt äckligt, men vad gör mn när man hetsätit.


Jag kan klara det här, mat är inte gott, det gör bara en fet.

Av Anonym - 3 april 2008 13:08

Idag har jag väll tryck i mig 100 kalorier, kanske 150 för att vara säker skulle jag tro. Tvungen att äta lite i skolan, en halv minipotatis, grönsallad, keso och kyckling. För att slippa äta så myckert kyckling så de andra skulle undra sa jag att jag tycket dwet inte är så fräsch för i skolan får vi kyckling med ben och allt, och det är faktiskt äckligt på riktigt, värtsa disikera den.


Hoppade även av nån busshållsplats tidigare än "min" hållplats för att gå lite extra, ska även gå en promend med hunden( ca 5000 steg ), sen cykla till stallet och mocka, cykla hem, chilla och sen åka till stallet igen och träna.


Har ont i huvudet, antagligen för jag inte ätit så mycket på de senaste dagarna, men jag är inte hungrig nu längre, bara tom och det känns mega skönt.

Av Anonym - 2 april 2008 19:50

Min syster kom och hälsade på idag till imorgon. Hon ville ha våfflor när hon va hemma. Panik. Sa att jag inte ville ha eftersom jag inte tycker om våfflor. Fick en annan reaktion än vad jag trodde jag skulle få

-pappa, nä just det, du är inte så glad i våfflor

-mamma, nä du gillar ju inte våfflor så mycket, inte ens när du va liten.


Nu sitter jag här ensam, medans de andra sitter där nere och äter våfflor med sylt och grädde utan att få ångest efteråt.

Gick ner innan och kollade, är skit hungrig, kände tårarna svida bakom ögonlocken. gick upp på mitt rum och bröt ihop helt. jävla skit jag orkar inte detta.



Av Anonym - 2 april 2008 19:28

Jag faller

orkar du för två?

Av Anonym - 2 april 2008 18:24

Låg ner på golvet innan, vet inte varför orkade inte stå upp, jag gillar att ligga ner det gjorde ont för svanskotan trycktes ner i golvet, likaså mina skulderblad tror jag de heter gjorde ont mot golvet, vilket jag märkte idag att de står faktiskt ut lite från min kropp, magen sjunker också in när jag ligegr ner, i love it


Men ä'ndå känner jag mig fetare än någonsin, det är väll bara skulderbladen alla andra ben är ingrävda i fettet, inbakade långt in, under allt äckligt fett.


  • Jag hatar att mina lår går ihop när jag står och går
  • Jag hatar min dubbelhaka
  • Jag hatar min putande mage
  • Jag hatar mina fettiga armar
  • Jag hatar min dallriga lår
  • Jag hatar min feta röv
  • Jag hatar mina pluffsiga kinder
  • Jag hatar mina enorma fettvalkar på ryggen
  • Jag hatar min kropp helt enkelt.
Av Anonym - 2 april 2008 14:13

Idag glömde jag att ta på mig min stegräknare, det är illa

Har nog inte gått så mycket, får väll ut och ta en promenad

eller nått

Har huvudvärk nu, och ångest.

Åt en halv bulle, det enda jag ätit idag

Skulle ju sluta med bröd

Nu känner jag mig tjock

Uppsvälld

ful

fet

äcklig....

Av Anonym - 2 april 2008 12:21

Jag frös hela natten och har inte vaknat en enda gång att jag var för varm även fast jag hade massa tjockiskläder på mig och duntäcke. Men det var mysigt, hellre detta än varm som en gris för man käkar.

Vägde mig i morse ner 1 kilo, helt galet så nu har jag gått ner 1,7 kilo på två dagar, nu börjar jag snart komma tillbaka till min förra vikt, även fast jag vet att det jag gått ner bara är typ vätskla och slaggprodukter, förhoppningsvis lit fett.

Har lyckats stå emot en hel del och det är jag nöjd över, nu ska jag bara fortsätta såhär,

Mat är skabbigt.

Ovido - Quiz & Flashcards