Alla inlägg den 17 april 2008

Av Anonym - 17 april 2008 23:30

Kommit hem från träningen nu ikväll, känns skönt

har bara ätit lunchen i skolan


Magen kurrar högt och tydligt

jag mår illa men det går säkert över inatt


Imorgon är det fredag

Ska träffa några kompisar då

kolla på film och det vill ha kräng kväll också, fuck

jag få må illa imorgon med och skylla på det


annars bli det katastrof i helgen

eftersom vi är bortbjudna på lördag också


måste måste bli bra, nu är jag stark och inget sånt får ändra på det.

Av Anonym - 17 april 2008 17:09

Jag mår illa, och jag är trött,

har typ tagit en paus idag från motion

eller ja promenad eller nått sånt

är verkligen trött

och jag ska ju trots allt hoppträna med hästen ikväll

det tar ganska mycket på en

så nu ska jag ta en liten tupplur innan dess

så jag orkar och inte frestas till att äta

för min mage börjar ser bra ut nu

inte uppsvälld och äcklig, men långt ifrån bra ändå

jag får verkligen inte sabba detta nu

det är alldeles för kort till sommaren för att förstöra det lilla

har fått kontroll på ätandet, hetsäter inte och spyr inte :)

Ovido - Quiz & Flashcards