Alla inlägg den 3 april 2008

Av Anonym - 3 april 2008 22:55

Skeleton you are my friend
But you are made of bone
And you have got no flesh and blood
Running through you to help protect the bone

Skeleton we have been friends for years
And you have seen me through some trials
And tribulations and some tears
But everybody thinks I'm weird
And I should have known
That it wouldn't be long
Until you, you've got me standing in an awkward position
With unwanted attention and a need for explanation
And it's not that I'm letting go of you
But I don't know what to do
Skeleton we are so close
But you have got no body
So why do you insist on wearing clothes
Skeleton when we were young
It was easy
Even though the other kids
They would tease me
But I was only seven I had you
But now I'm twenty-two
And now it's different, when I take you out
And you, you've got me standing in an awkward position
With unwanted attention and a need for explanation
And it's not that I'm letting go of you
But I don't know what to do
'Cause sometimes at night,
I dream of the most terrible things
I take a hammer and I creep out of bed
And I raise it high
And I smash your head
Fibular and tubular
And ribs and cages, too
In fact, while I'm here
I'll smash the whole of you

Smaaaaaaaaaaash !
But Skeleton, you are my friend
And I could never bring your life to an end
Yes Skeleton you are, you are my friend
And I will be there for you until the end
And even though, when I take you out
You've got me, you've got me standing in an awkward position
With unwanted attention and a need for explanation
I could, I could never let you go
And that is all I know
And that is all I know
And that is all I, that is all I know
And that is all I know, know

Av Anonym - 3 april 2008 21:31

Känner mig mega fet, hoppas jag går ner tills imorgon, fast då är jag bortbjuden med mat och sprit och skit, ska nog inte dricka, och inte äta mycket iheller för den delen.

Har gått ner 2 kg exakt på 3 dagar, ändå känenr jag mig över feet.


Åhh jag blir galen, jag är galen

Av Anonym - 3 april 2008 14:39

Helt underbart väder ute. Solen är framm och det är nästan varmt. Nu kan jag börja leva igen, blir helt glad av sol och värme, hatar kyla. Promenaden blev på 5094 steg, kanske inte så mycket, men men


Vägde mig i morse hade bara gått ner 0.3 men bättre än inget

Kom på en sak också att jag har varken hetsätit elelr spytt på några dagar nu, inte spytt på kanske 1-2 veckor och det känns underbart för jag vill inte, det är sjukt äckligt, men vad gör mn när man hetsätit.


Jag kan klara det här, mat är inte gott, det gör bara en fet.

Av Anonym - 3 april 2008 13:08

Idag har jag väll tryck i mig 100 kalorier, kanske 150 för att vara säker skulle jag tro. Tvungen att äta lite i skolan, en halv minipotatis, grönsallad, keso och kyckling. För att slippa äta så myckert kyckling så de andra skulle undra sa jag att jag tycket dwet inte är så fräsch för i skolan får vi kyckling med ben och allt, och det är faktiskt äckligt på riktigt, värtsa disikera den.


Hoppade även av nån busshållsplats tidigare än "min" hållplats för att gå lite extra, ska även gå en promend med hunden( ca 5000 steg ), sen cykla till stallet och mocka, cykla hem, chilla och sen åka till stallet igen och träna.


Har ont i huvudet, antagligen för jag inte ätit så mycket på de senaste dagarna, men jag är inte hungrig nu längre, bara tom och det känns mega skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards