Alla inlägg den 10 april 2008

Av Anonym - 10 april 2008 23:04

Har precis kommit hem från stallet, min pålle blev dålig så vi va tvugna att stanna kvar och gå med honom och se så att allt redde ut sig, han blev bättre, och vi ska snart titta till honom igen,

På grund av detta har jag både tränat och gått en massa, bra på ett sätt, och ingen mat, endast det jag åt på lunchen, och nu är jag grymt sugen på en ostmacka, för appa hade köpt hem ett bröd, men nej

jag håller mig, ingen macka, ingen ost, vatten.

Av Anonym - 10 april 2008 17:21

Som tidigare skrivet, så vill jag ha ett rött armband bara för att påminna mig själv, har hittat fina armband från accessora( se bilderna), kostar 69 kronor stycket och finns i tre olika, love, harmony och hope, massa fina få se om jag köper de eller om jag gör egna.


Av Anonym - 10 april 2008 16:18

Prov imorgon, yeeeeeeeeeeeeeeeey


Lasagne idag då, och som jag skrev tidigare älskar mina kompisar det så de bestämde för att ha en matätartävling, den som orkar äta mest. De va 4 stycken som va med, aldrig i livet jag, sallad tomat och gurka räckte för mig. De åt ungefär 3-4 proppfulla tallrika. omg, jag höll på att spy bara av att se de äta och det kändes efteråt som jag hade käkat, kände mig proppmätt, inte hungrig här inte,


Jaja nu plugga massa massa massa, sen träning ikväll, vill ju börja jogga, men never att jag hinner det ikväll.

Av Anonym - 10 april 2008 09:12

Nu ska jag snart dra iväg till skolan, denna veckan har ändå gått snabbt och jag är äcklig.

Du börjar det på riktigt, jag kan inte se ut såhär längre och jag vill kunna gå i korta jeans shorts i sommar, med smala snygga ben och inga fettiga döljda bakom en massa kläder.

Måste bara intala mig själv att inte äta, mat är äckligt, mat gör en tjock,

Har druckit en kopp te idag nu till frukost, till lunch i skolan blir det äcklig fettig lasagne, nej tack för min del, salladsbordet räcker till bra.

Jag vet att alla mina kompisar älskar skolans lasagne och de få trycka i sig hur mycket de vill, men jag tänker inte låta det komma in i min munna och sväljas, never,

jaja nu måste jag kila till bussen !!


Think Thin !

Ovido - Quiz & Flashcards