Alla inlägg den 15 april 2008

Av Anonym - 15 april 2008 20:32

Jag vet inte varför, men jag gillar denna bilden..

Av Anonym - 15 april 2008 20:14

När vi firar högtider, påsk, jul, midsommar osv ska vi äta mat. När någon fyller år firar vi och äter mat, när någon tar konfirmationen eller studenten äter vi mat, när vi allmänt firar nått, firar vi med att äta mat.


MAT MAT MAT!!


Är det verkligen det enda i världen?

Av Anonym - 15 april 2008 18:53

Nu är jag trött och har ont i huvudet, kanske ätit too much idag med, kanske inte, jag vet inte, eller jo det har jag, men samtidigt har jag rört mig sjukt mycket idag, har varit igång sedan i morse, men skola promenad, stallet cykling, massa massa plus på det, nu är jag hungrig


Har prov imorgon och måste plugga, till det blir det ett glas saft, funlight

ska nog väga mig till helgen, kan inte hålla mig alltför länge till, måste ju veta liksom, en dålig sak är att vi är bortbjudna till min kompis och hennes föräldrar i helgen, jag kan inte säga nej, och vad gör man på bortbjudningar?


Jo man äter MAAAAAAAAAAAAAAT, fuck it

Ovido - Quiz & Flashcards