Alla inlägg under april 2008

Av Anonym - 23 april 2008 18:25

Underbar dag igen, med solade på rasterna, sol <3<3<3<3


Åt lite lunch i skolan, salladen var ganska kass idag ändå, kanske 150 kalorier i lunchen, bättre att räkna uppåt är neråt.

Hemma knaprade jag i mig några russin, typ en matsked = 27 kalorier OCH 4 skedar vaniljyoghurt <0,1 % fett, hmm kanske 20 kalorier och fullkorns bokstavskex från brago 5 kalorier i en sån, det blir 25 kalorier, attans,

Totalt = 222 kalorier


Hmm inte överdriver mycket, men jag kan ju sluta att småäta hela tiden, som russinen och kexen, lunch i skolan räcker faktiskt och sen bara dricka zero eller vatten resten av dagen.


Imorgon blir det iallafall ingen lucnh i skolan < tummen upp >

för vi slutar vid lunch, ofta att man stannar kvar och käkar, sen i till stan, säger att jag käkat där, ut och joggar och sen stallet, japp så få det blir, slå mig hårt om jag inte följer mig till detta.

Av Anonym - 22 april 2008 20:40

Visst kan man göra alltig bättre,

man kunde faktiskt äta mindre = inget,

man kunde faktiskt motionera mera,

man kunde faktiskt kämpat mer,

aldrig är något tillräckling längre,

Av Anonym - 22 april 2008 20:37

Idag har jag som vanligt ätit too much, dock en hetsätit, men ändå, hoppas jag förbärnnt allt emd ridning, och allt rännande i stan hela dagen, hoppas hoppas hoppas, sommaren är snart här lixom,

fettovalk? nej tack


jar mega ont i mina smalben på framsida typ när jag går, tror det var joggningen igår på så mycket asfalt på idrotten,

måste bli bra till imorgon, måste ut ocg jogga efter skolan då, sen stallet och sen kasnke en promenad på kvällen, jag måste ge järnet nu

Av Anonym - 21 april 2008 20:08

Mumma lixom !!

Av Anonym - 21 april 2008 20:00

japp så blev det, promenad istället för glass

mamma ville handla glass vägen hem från stallet

eftersom det är fint väder,

nej sa jag och nu på kvällen blev det

promenad på ungefär 1 timme istället,

nu ska jag dricka te och läsa tidning.

Av Anonym - 21 april 2008 18:35

Orientering idag då i skolan så det blev en del joggande,

kanske 45 min-1 timme,

Cykling idag 30 minuter, stallet och badade hästen

ska nog gå en promenad nu ikväll också,

riktigt skönt väder, i love it ::)


Idag har jag ätit 2 skedar vaniljyoghurt

1,5 dl sallad, tomat, gurka

5 skedar blomkålssoppa

jag vet inte hur mycket det blir, kanske 100 eller 150 kalorier?

nått sånt iallafall, inget mer, helgen va ju inte den bästa precis.


Ska väga mig nåndag också, jag vågar inte, jag vill känna att jag gått ner i vikt först så jag inte får ett sammanbrott och har ångest och över depprimerad och arg i flera dagar,

Av Anonym - 20 april 2008 22:42

solen har skinit hela dagen och det har varit ganska varmt,

nu kan jag börja leva igen

känns det som

gillar inte vintern när det är kallt och ruggigt

blir allt över depprimerad på vinter

fast det är änåd mysigt på nått sätt

men allra mest gillar jag sommaren

nu kan jag vara ute mer och promenera och jogga

och åka rullor och massa annat kul

imorgon är det orientering på gymnastiken

motion motion motion :) i like it

Av Anonym - 20 april 2008 19:43

Hej! jag är världens fetaste, ni anar inte

men

jag är fet, du är ful

jag kan banta, vad kan du?


ta det inte personligt allihopa?

fetast

Ovido - Quiz & Flashcards