Alla inlägg den 25 april 2008

Bok

Av Anonym - 25 april 2008 21:46

Ska köpa en bok när studiebidraget

där ska jag skriva vad jag äter coh hur mycket jag tränar

jag håller lixom inte kolla på det, det känns inte så iallafall

varenda lite grej ska noteras och vikten, detta måste ta tag

i på allvar nu.

Av Anonym - 25 april 2008 17:58

Yoghurten i morse, gick inte som planerat, åt lite, långt ifrån allt, men jag smakade, sjukt gott, resten hällde jag ut i vasken


Imorgon far jag till göteborg, stannar tills söndag kväll så det blir inget bloggande för min del, ska kolla på Gbg horse show, underbart kul, med 2 kompisar och deras mammor, och jag och min mamma, men samtidigt som det är otroligt kul kommer det bli mat, eftersom "normala" människor äter minst tre gånger om dagen typ frukost, lagad lunch och lagad middag, få försöka så gott det går, om jag äter pyttelite vid varje mål blir det inte så mycket,


men det värsta är att jag tvingas äta middag hemma ikväll, för att ha det lite trevligt efterom min syster är hemma och hälsar på igen, har inte ätit middag hemma på ganska länge nu och i skolan finns det ingen dirket som kolalr hur mycket jag äter, bara att jag gör det typ,

som tur är blev det bara 2 matskedar keso, 2 salladsblad och en liten macka på lunchen, skolan soppa såg inte inbjudande ut om man säger så.

Av Anonym - 25 april 2008 08:50

Ska sticka till skolan om en timme ungefär, börjar halv 11, ganska skönt, men ska få tillbaka ett prov den första lektionen :/

hmm , jaja, mina föräldrar sitter där nere och jag sitter på mitt rum, framför mig stårn en kopp te och en tallrik vaniljyoghurt, tog upp den hit för att första slänga det i vasken, jag måste göra det, jag blir fet om jag äter, eller fetare kanske jag skulle skriva, samtidigt vill jag ha den, vaknade mega hungrig, men om jag äter nu förlorar jag igen.

Ovido - Quiz & Flashcards