Alla inlägg den 24 april 2008

Av Anonym - 24 april 2008 23:01

Denhär saken (vågen) önskar jag inte fanns,

men samtidigt är det min bästa vän, fuck it

Av Anonym - 24 april 2008 22:57

Japp, promenaden blev av, ungefär 1 timme,

dagens stora nej, åt ett sånt litet paket russin också,

massa fruktsocker, och det är inte bra, jaja finns inget att göra åt det

har ätit mycket mindre än andra dagar,

tänk att man "normalt" ska äta 5 gånger om dagen, hur ska det gå ihop?

jaja, jag vet inte,

50 - jag vill vara där, men hur ska jag kunna det, jag klarar aldrig nått, attans

Av Anonym - 24 april 2008 17:41

Dagen började bra, ingen frukost, stack till skolan och ingen lunch där eftersom jag slutade vid 12, riktigt skönt, väl hemma drack jag en sprite zero och en kopp te, och några kex, mindre bra, stack till stallet och gjorde alla sysslor där, nu har jag precis duschat och ingen middag blir det iheller, en bra dag med lite mat, kanske omkring 100 kalorier, kexen och lite honung i teet, och de ynka kalorierna i sprite zeron,

ska nog ta en promenad ikväll också, bäst att hålla sig hemifrån så man inte äter, fast jag är faktiskt inte sugen iheller,

keep up the good work :)

Ovido - Quiz & Flashcards