Alla inlägg under februari 2009

Av Anonym - 5 februari 2009 19:42

Lång lång dag i skolan, men jag lyckades hålla mig vaken.

Efter skoldagen pep jag in till stan för att se om ett plagg jag vill ha hade kommit in, men nej icke, få springa in någon mer dag ock kolla.


Förutom lite spring i stan har jag bara gått en promenad på ungefär en halvtimme, dåligt.


Imorgon blir det jogging ingen, ska försöka springa varannandag minst och när tillf'llen passar, och d menar jag när ingen är hemma så ingen märker att jag är ute och springer för mycket för d kommer de bara börja böla.

Av Anonym - 5 februari 2009 00:55

Godnatt allihopa.


Förhoppning att nästa dag är bättre om jag nu ändå ska vakna igen.

Av Anonym - 4 februari 2009 17:32

Nu har jag varit ute på en joggingtur, duschat

och snart blir det itvingad mat av föräldrarna.


Ont i huvudet har jag också fått och ögonen svider för alla tårar som fällts idag. Kom på att jag hunnit massor idag, men har massor kvar att göra, som att plugga. Plugg slutar aldrig, det kommer bara mer och mer och mer.


+ att jag vill bara ha sommar.

Av Anonym - 4 februari 2009 11:23

Det är inte bara maten längre, det är så mycket mer än så...

RIP

Av Anonym - 4 februari 2009 11:22

Rest in peace, älskade älskade du

Utan dig är jag inte hel.

Du fattas mig <3


Du finns i vinden, som smeker min kind
Du finns i solen, som värmer mitt skinn
Du finns i regnet, som faller som tårar
Du finns alltid hos mig
Jag ska alltid bära dig i mitt hjärta
och en dag ska jag minnas dig
med glädje istället för tårar


Du var vinden i mina segel, när allt annat stod stilla.
Du var värmen om sommaren, när allt annat regnade bort.
Du var min stjärnhimmel om natten, när allt var tungt.
Du var rosorna på mina kinder om vintern.
Du var värmen därhemma när jag var frusen.
Du var den efterlängtade våren, med löfte om ljus och värme.
Du var grönskan och knopparna som brast, när allt annat var färglöst.
Du var den härliga blå himlen, när allt kändes svårt.

Med glimten i ögat och med en stor dos envishet,
fyllde Du mina segel och tog mig med på en resa,
jag aldrig kommer att glömma.
I vått och torrt, i ur och skur stod vi vid varandras sida.
Det finns inte en stjärnhimmel så klar som när Du var hos mig.
Inte en himmel blåare än när du var här.
Ingen värme som värmer mig när jag är frusen.
Älskar Dig av hela mitt hjärta.
Saknar Dig så...saknar...saknar...saknar Dig så.

Av Anonym - 4 februari 2009 11:13

Är det normalt att gråta varje dag för att man vaknat upp igen efter man gått och lagt sig?

Är det normalt att inte vara rädd för döden och hoppas den förhoppningsvis står några minuter från en?

Är det normalt att gråta varje dag utan undantag?

Är det normalt att känna att man hatar alla för att deras liv ser så jävla perfekta ut?

Är det normalt att alltid ligga under täcket hemma i sängen och stirra i vägen i timtals?


Är det normalt att vilja ge upp hela livet vid 18 års ålder?

Av Anonym - 4 februari 2009 10:14

Min mage är enorm. Enorm som i gravid i 8 månaden.

Magen är så uppsvlälld. Den har varit det nu några dagar.

Den spänner, och värker, och har allmänt damp.


Hoppas på att svullnaden ska gå ner snart. Måste ha en tjocktröja på mig för att fetto magen inte ska synas.


Min enorma frysenhet fortsatte i princip hela natten, men nu på morgonen kändes det lite behagligare. Jag är kall, men fryser inte.



Ovido - Quiz & Flashcards