Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Anonym - 10 februari 2009 18:55

Hjärtat bankar hårt.

Paniken stiger.

Känner hjärtats kraft.


Magen är uppsvälld till max.

Jag mår riktigt riktigt dåligt.


Jag vet att det blir fingrarna i halsen efter dethär.

Av Anonym - 10 februari 2009 16:34

Det snöar ute.

Miljontals små vita flingor singlar ner för himlen.

En grå himmel, eller snarare vit.

Eftersom flingorna är så många och täta.

Den har börjat lägga sig på marken också.


Det funkar inte så i min värld.

Jag har förberett mig på minst 10 plusgrader närsomhelst.

Och så kommer det snö helt plötsligt.

Jag försöker undvika att det är februari.


Och nu är det så att det aldrig har varit varmt när det snöar.

Det är alltid iskallt.

Och när man bor längst ner i hela sverige(typ)

så vet man att kylan här är den värsta.

Det finns inga kläder som blockerar kylan från kroppen.

Kylan är alltid fuktig och rå och trycker igenom allt vad varma plagg heter.


Så det bästa är att koka sig en kopp te.

Vira in sig i duntäcket

kolla ut genom fönstret och vara jävligt tacksam för att man sitter inomhus.



Av Anonym - 10 februari 2009 08:31

Tisdag morgon, sitter med en kopp te och torkade aprikoser.

Har typ fastnat för dem. Detta blir iallafall mit enda mål mat idag.

Kommer att kunna hoppa över lunchen, och middagen

eftersom jag åt "lunch" i skolan.

Dock skulle jag vilja/behöva jogga idag.

Men jag vet inte om jag hinner.

Har galet mycket i skolan så hela dagen går åt till att plugga. Kanske hinenr springa, det beror på hur långt jag hinner med arbetet.


Det är inte heller enklare att tänka att det snart är lov, för vi har fått massor till efter lovet också. Kul inget sportlov - utan plugglov.

Ovido - Quiz & Flashcards