Alla inlägg den 9 februari 2009

Mat

Av Anonym - 9 februari 2009 20:59

Kom undan middagen med en skål yoghurt istället.

Och någon torkad aprikos.

Mamma blev inte glad, men vad ska dom göra.

Sa bara att jag äter yoghurten för jag inte känner för vanlig mat idag, om jag inte får det äter jag inte alls.

Men som sagt blev det yoghurten.



Av Anonym - 9 februari 2009 18:07

Åh jag får damp på min mage.

Den gör så fruktansvärt ont att jag inte kan röra mig.

Knappt iallafall. Jag vill bara ta en kniv och sticka hål på den.


Snart är det mat och jag spyr.


Pusshej pastej

Av Anonym - 9 februari 2009 13:55

Måndag och ont i halsen.


Denna veckan består bara av plugg, men nästa vecka är det lov så man får väll bara stå ut tills dess. Det ska jag nog klara.


Det känns som jag måste väga mig snart.

Men som vanligt vågar jag inte förräns den dagen jag verkligen gör det och blir beroende varje dag, flera gåmger om dagen.


Har ätit frukost, det blev en kopp te och 3 torkade aprikoser.


Ovido - Quiz & Flashcards