Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Anonym - 3 februari 2009 23:21

Klarade mig ganska hyffsat undan idag, dock inte tillräckligt bra.


Vi fick ingen förätt, thank goooood.

Huvudrätten va en nyttigare variant av caesarsallad, vatten till det.

Sen blev det kakor, då sa jag bara att jag inte orkade för att jag var för mätt så jag satt och drack vatten medans alla andra proppade kakor och drack kaffe och vin.


Det var ju lite sant, visst hade jag fått ner en kaka om jag hade velat, men nu ville jag inte. Kändes som jag blev proppmätt, kanske eftersom jag knappt ätit något under dagen och bara att magen får nått i sig känns det som jag blev proppmätt.


Föreläsaren var jätte bra och rolig och inspirerande. Innerst inne vet jag ju hur jag ska äta, men det går inte för tanken att all mat gör så att jag går upp i vikt och blir fetare gör så att jag inte kan äta så som jag kanske egntligen vill.


Hon hade med sig en jätte ball våg. Som några fick prova. Den ger ut någon elsak som går genom kroppen när man ställer sig på den. Den mätte typ allt. Vikt, vätska i kroppen, skelettets vikt, musklernas vikt, skelettets ålder ochy massa massa annat.

Av Anonym - 3 februari 2009 18:01

Ska snart iväg på den kurs saken.


Kom hem för X antal timmar sen från skolan och har legat under duntäcket sen dess. Icke att jag blir varmare, Mina fötter är som isbitar bokstavligen talat. Jag är matt i hela kroppen och vill bara ligga kvar här under.


Fast det ska jag inte. Ska gå på den saken. Det är kompisar till oss som fixar det och nu har jag sagt ja, kan inte bara ända på det nu.

Och vad jag fick reda på nu är att det är mat efteråt. mat som i M-A-T. Äta-bland-massa-folk. Fu¨k, hur ska jag klara det.


Idag har jag bara lyckats pilla i mig några vindruvir självmant, hur ska jag nu kunna kränga i mig både förrätt, huvudrätt och efeträtt plus att sitta still plus att det är kväll nu.


Jag vill bara dö.

Av Anonym - 3 februari 2009 11:07

Blä säger jag bara, illamåendet väller över mig.

Måste snart göra mig iordning till skolan.

Har bara en lektion att genomlida idag, bara jag inte spyr över alla.

Kanske va det min vitamintablett som gjorde det.

Svalde den utan mat i magen och det sägs ju att det ska man inte göra.'


Tog en promenad i morse också. Skönt, Kallt men lite halvmysigt.

Påpälsad med lager av tröjor, strumpor, vantar, halsduk och min mega feta dunjacka. Lite fågelkvitter i bakgrunden.


Nu ligger jag i sängen med mjukiskläder under duntäcket med en varmt kopp te med skogsbär smak. Känner mig mer död än levande. Jag fryser en massa. Få nog ta en dusch innan jag kilar till bussen.


Ikväll ska jag på någon kurs grej, som handlar om hälsa, motion, kost och välmående. Kan berätta mer efteråt.

Ovido - Quiz & Flashcards