Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Anonym - 16 februari 2009 16:48

Jag blir tårögd så fort jag tänker på det.

Tårarna är alltid nära.

Jag kommer verkligne aldrig glömma det.

Jävla piss piss piss.

Jag orkar inte.

Det var det ändå som betydde nått, men ändå skulle det tas ifrån mig.

Av Anonym - 16 februari 2009 13:31

Nu snöar det igen. Den bara vräker sig ner från himlen.

Ma kan inte tro att jag var ute och joggade för en vecka sen.

Då kändes det som vår. Solen sken, fåglarna kvittrade och det var hyffsat varmt.

Och nu en vecka senare ligger det nu 5-10 cm snö och den fortsätter bara att höjas. Så nu kan jag inte jogga längre. Jag som skulle komma igång på allvar nu och inte bara då och då utan rejält regelbundet. Men nu är det cp kallt och massa snö och jag är sjuk.


nej, allt går emot för en joggingtur.

Av Anonym - 16 februari 2009 09:15

Fortfarande ganska mycket sjuk.

Orkar i princip ingenting.


Är inne på min 4 dag med feber, lock för öronen, snuvig, halsont, huvudvärk och värk i kroppen.


Men det går nog över om några dagar.

Ovido - Quiz & Flashcards