Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Anonym - 28 februari 2009 18:02

Idag, hittils och klockan är 18.03 har jag inte fått i mig något vettigt.

Några godisbitar är vad jag ätit.

Jävle fetto, det kan jag proppa i mig när jag sitter ensam i mitt mörka rum.

Sjukt skabbig, jag vet.


Så sjukt korkad är jag också, om jag ska få i mig något är det bättre jag äter riktigt mat, elelr om det inte går en frukt iallafall. Men nej d tar jag godis, vilket gör att jag inte kan äta någon mat idag fast jag mår piss för då blir jag ännu tjockare och ångesten kommer välla fram.


Nej, det blir inger mer idag. Eventuellt en pepsi MAX

Av Anonym - 28 februari 2009 15:40

Min kompis sa till mig för cirka en vecka sen att jag är en levande smailgubbe som springer runt och gör alla glada.

Omedvetet gör jag allt för att inte visa hur dåligt jag mår. Hemma är det en anna sak, då är jag nästan alltid ledsen och gör mest ingenting. Så fort jag är utanför dörren försöker jag dölja allt på bästa sätt.

Varför gör man det?

Det funkar ute, men så fort jag kommer hem faller jag ihop för jag orkar inte mer rent psykiskt. Det går inte att hålla uppe allt.

Av Anonym - 28 februari 2009 15:36

Klockan är halv 4 och jag har knappt gått utanför mitt rum idag.

Bara till toaletten som är max 2 meter utanför mitt rum.

Allt känns så meningslöst idag, meninsglöst att jag lever.


Ingen förstår nog inte riktigt hur dåligt jag mår. Det är bara lite mer än två månader sen det hände och alla verkar tro att det ska ha gått över nu.


Ingen förstår nog inte hur mycket du betydde för mig <3

Ovido - Quiz & Flashcards