Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Anonym - 1 februari 2009 23:30

Jag har mina perioder, men nu är jag back in business

Av Anonym - 1 februari 2009 23:26

Jag är fet Jag är fet Jag är fet Jag är fet JAG ÄR FET jag är fet Jag är fet Jag är fet Jag är fet Jag är fet Jag är fet Jag är fet Jag är fet Jag är fet.


Mat för mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat för mig att må illa Mat för mig att må illaMat får mig att må illa Mat  får mig att må illaMat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa Mat får mig att må illa

Av Anonym - 1 februari 2009 21:25

Jag har kommit på mig själv med en sak.

Jag söker hela tiden bekräftelse, som tex

jag frågar mamma "gillar du mig"

elelr till min syster "tycker du jag är ful"

de svarar alltid det givna, mamma, ja

syster, nej.

Ändå tror jag inte dem.

Jag tror det ljuger.

egentligen inte, men jag tänker och tänker

och tänker, klart de hatar mig och tycker jag är ful.

Jag är knasig och konstig, och totalt trasig.

Av Anonym - 1 februari 2009 19:19

Denna helgen har varit dålig på alla vis.

Dålig, tråkig, jobbig och känslosam.

Jag orkar i princip bara göra det jag måste.

 Nu menar jag inte maten i säg, fast om jag tänker efter stämmer det in ändå. Men det är inte det jag syftar på.


Igår skulle jag göra något som skulle få mig på andra tankar och att jag skulle kunna slappna av och ha kul, men det går inte.

 Det hela sluta istället med att jag bröt ihop totalt och sedan dess känns det som jag mer eller mindre varit apatisk.

Isolerat mig, ensam. Kanske trivs jag så, eller så bara inbillar jag mig.

Av Anonym - 1 februari 2009 08:55

Fult äckligt monster som borde avlivas...

Ovido - Quiz & Flashcards