Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Anonym - 8 februari 2009 19:40

Magen är fortfarande helt svälld. Hatar det.

Nu har jag tagit en laxeringstablett också, eller två.


Är sjukt trött nu också, kan knappt sova på nätterna och sömntabletterna funkar inte. Orkar inte ligga sömnlös på nättern. Och på dagarna är jag så trött att jag inte orkar något, men jag kan inte sova på nätterna ändå.

Av Anonym - 8 februari 2009 13:59

Ingenting blir lätt när man bara vill försvinna. När man önskar att man aldrig existerat. När allt bara är så otroligt svårt och det ända man tänker på är att hur man ska ta sitt liv på fortast möjliga sätt. När allt bara går fel och när det känns som hela världen är emot en. När motsättningarna är större än på det motsatta. När hela tiden världen prövar ens styrka. Det är då man bara vill försvinna, när man brytits ner totalt och det största önskningen är att dö. 

Av Anonym - 8 februari 2009 11:58

Idag har jag ont i magen, väldigt ont i magen.


Idag blir det en långpromenad och en joggingrunda.

Mellan det ska jag plugga en massa, så jag slipper ha allt

i veckan, är alltid dödstrött n¨är jag kommer hem från skolan och då är det lika bra jag gör massor idag så jag inte sitter kvällen innan som vanligt och kämpar som fan för att få klart allt i tid.


Ikväll är det även Gossip girl som gäller, det börjar ju idag igen på kanal 5 klockan 19.00

Och 21.00 är det ännu ett Beck avsnitt som aldrig visats.

Av Anonym - 8 februari 2009 11:58

Idag har jag ont i magen, väldigt ont i magen.


Idag blir det en långpromenad och en joggingrunda.

Mellan det ska jag plugga en massa, så jag slipper ha allt

i veckan, är alltid dödstrött n¨är jag kommer hem från skolan och då är det lika bra jag gör massor idag så jag inte sitter kvällen innan som vanligt och kämpar som fan för att få klart allt i tid.


Ikväll är det även Gossip girl som gäller, det börjar ju idag igen på kanal 5 klockan 19.00

Och 21.00 är det ännu ett Beck avsnitt som aldrig visats.

Ovido - Quiz & Flashcards